Jeg bruger dette forum flittig - primært for at lære, men !!!!!!!!!!
Jeg har nået den alder, hvor gigten er begyndt at plage, så min langefinger har det skidt og rulledimsen på musen er snart slidt op.
Kunne man forstille sig, at de enkelte "strenge" kunne "vendes" de sidste indlæg var de øverste - det er jo normalt det mest interessante.
Mvh Henning
@ Mark - bunden op
(10 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 14 years siden #
-
Nej tak, man læser jo heller ikke en bog bagfra..
John Sahl
http://www.autohenter.dk - Import af din næste bil?Skrevet 14 years siden # -
Jeg syntes det logiske er at man starter med spørgsmålet og bevæger sig nedad i svarene.
Som det er nu funker det perfekt syntes jeg ;-)
Mvh JohnSkrevet 14 years siden # -
Helt enig. Jeg ved godt at det i eksempelvis phpBB fora er mulighed for at bestemme det selv for den enkelte bruger.
Måske der findes et plugin der kan gøre dette, så den enkelte selv bestemmer?
Skrevet 14 years siden # -
OK - jeg bøjer mig - køber lidt gigtmedicin og en ny mus.
mvh. Henning
PS. det med med et plugin kunne være en rigtig god ide - hvis ikke det findes, så må en af de mange PHP-kode-"nørder" kunne lave et.Skrevet 14 years siden # -
Ja, jeg vil også helst have det som det er nu. Hvis man er ked af musen, så kommer man hurtigt langt ned på en side via PageDown!
Mvh
JacobSkrevet 14 years siden # -
@Henning:
Jeg kan godt følge dig, men er også enig med de andre.
Personligt bruger jeg tasterne 'Home' og 'End' en del. Bare husk at klikke på en neutralt sted på siden, så du er sikker på at vinduet er aktivt.
Skrevet 14 years siden # -
@Mark.
Jeg bøjer mig som sagt tidligere - men et plugin, der giver brugerne mulighed for selv at vælge, kunne være en rigtig god ide.Skrevet 14 years siden # -
Hvis du fra forsiden klikker på tiden yderst til højre for hver tråd, så kommer du til den nyeste kommentar i den tråd. Det gør det måske lidt lettere.
Sælger lækkert design på designgrotten.dk. Hjælper med WordPress på babu.dk.Skrevet 14 years siden # -
@Thomas
Tak - så overlever finger og mus lidt længere.
Mvh. HenningSkrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.