Hej
Jeg har forsøgt at installere e-commerce plugin´et men, jeg har ikke hukommelse nok hos one.com!
kan jeg få plugin´et til at virke på en anden måde, end den "almindelige" metode?
På forhånd tak
Dbh
Morten.
Hej
Jeg har forsøgt at installere e-commerce plugin´et men, jeg har ikke hukommelse nok hos one.com!
kan jeg få plugin´et til at virke på en anden måde, end den "almindelige" metode?
På forhånd tak
Dbh
Morten.
Hej Morten,
Jeg havde engang samme problem med min webhost, som sagde at jeg bare kunne smide følgende kode ind i .htaccess filen:
php_value memory_limit 64M
Prøv og se om det hjælper :)
Det kan man ikke hos one.com. Man kan få "opgraderet" til 24M ved at tage fat i deres support, men ikke mere end det.
Mvh
Jacob Ask
Hej med jer,
tak for svarene jeg var opgraderet til 24 mb, men uden held.
Jeg har i stedet skiftet til gigahost.
Dbh
Morten.
One.com kører nu med 24mb over hele linien, men det er desværre ikke nok. Hvem kender nogen hos One, som kan få forklaret hvor galt det her er for alle deres WP kunder?
Mvh Anders Saugstrup
Ja, jeg har nu faktisk ikke rigtigt haft problemer med det. Jeg har dog lige startet en anden side hos gigahost. Det kan da godt være at der er mere memory til rådighed, men det går til gengæld en del langsommere!
Der er vidst fordele og ulemper begge steder....
Mvh
Jacob
Jeg ville ønske at One.com fik styr på det. Vi kunne sagtens bruge endnu en god Wordpress host at vælge i mellem i Danmark.
Jeg er enig med dig anders, bare de ville sætte php memory op til det dobbelte, så var der ingen problemer. Jeg har spurgt om jeg kunne betale mig fra det, men der blev sagt nej! :)
Jeg har være yderst godt tilfreds med one.com's service og hosting i det hele taget.
Men jeg kunne ikke opdaterer til version 2,8 og problemer med at kunne aktivere e-commerce pluginn'et fik mig altså til at skifte til gigahost.
Dbh
Morten.
Vi kan godt blive enig om, at det ville være rigtigt lækkert om one.com kunne sætte grænsen op.
Jeg mangler lidt en (prisbillig) host, hvor man kan få både højere php-mem samt en god hastighed og support. Findes det i DK?
Alternativt, hvor meget skal der mon betales for at få alt-i-én?
Mvh
Jacob
Jeg har rigtig god erfaring med servage og syntes selv at de er billige, men det er jo nok mest et individuel smag, men kig da på dem http://www.servage.dk
mvh,
Kristian
PS: Skulle måske lige skrive at deres support er rigtig god, der er god plads, og mangler man noget installeret er de altid til at snakke med.
Hej
Jeg har præcis de samme erfaringer med one.com og jeg har også taget en lang snak med dem om den meget begrænsede memory der er afsat, men han kunne garantere at det ikke blev ændret. Heller ikke i den nærmeste fremtid.
Jeg er ved at oprette en web-side til en kammerat og han har hostet siden ved Cliche. Her er memory nok til at opgradere Wordpress uden problemer. Eneste minus er at der ikke er afsat så meget plads til web-siden som der er ved one.com.
Kokkekniven skrev:
Jeg har rigtig god erfaring med servage og syntes selv at de er billige, men det er jo nok mest et individuel smag,
Hvis man ser bort fra sikkerheden omkring servage fungerer de sikkert udemærket ;-)
Hej
Jeg har også haft samme problem, med for sølle 18 kr. købte jeg mig til 64mb og det virker altså fint.
Ups, mit hedder web10.dk. Men der virker det fint, og jeg har tilmed 6 blogs på mit billige hotel, og alle kører med wp.
Janne
Du skal være logget ind for at skrive.