Hej,
Jeg havde den engelske udgave med wordpress, hvor jeg kunne få ind og bruge kategorierne fra products fra WooCommerce.
Men nu har jeg den danske udgave.. og nu virker det overhovedet ikke..
Hvad skal jeg gøre?
Hej,
Jeg havde den engelske udgave med wordpress, hvor jeg kunne få ind og bruge kategorierne fra products fra WooCommerce.
Men nu har jeg den danske udgave.. og nu virker det overhovedet ikke..
Hvad skal jeg gøre?
Hmm... sandsynligvis skal du bare lige ind og opdatere/genopfriske dine permalinks: Gå ind under: Indstillinger » Permanente links og klik på 'Gem ændringer'.
Du skal evt. også slette den gamle menu, og lave en ny.
kategorierne fra wooCommerce kommer stadig ikke op.. :(
Send mig en mail på mail(a)nichart.dk, så må jeg se om jeg kan hjælpe dig i morgen. Mvh Nick
Send mig en mail på mail(a)nichart.dk, så må jeg se om jeg kan hjælpe dig i morgen. Mvh Nick
Bare et forslag:
Lad os holde det her i foraet — på den måde, så kan andre også bruge den hjælp der måtte komme.
Når jeg finder svaret, skal jeg nok skrive der herind...
Når jeg finder svaret, skal jeg nok skrive der herind...
Tak.
Naturligvis Steffen, tænker bare, at jeg skal måske have adgang til Julies site for at gennemskue fejlen derfor mailen - skal nok aflægge rapport. Ikke noget værre, end at se ens problem i et forum, løst, men uden beskrivelse af løsningen.
Så blev løsningen fundet takket være Nichart. Det var meget simpelt, jeg skulle trykke på systemindstillinger og derefter trykke på "produktkategorier" og det blive vist på menusiden.
Du skal være logget ind for at skrive.