Mine under menuer vises ikke i en hovedmenu? Den er der men vises kun som en hvid streg? De andre undermenuer vises fint nok under andre hovedmenuer?
Mine under menuer vises ikke i en hovedmenu? k
(5 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 2 years siden #
-
Hej
Må vi kigge med
Hvad med et link til din side..
Hilsen
App WebSkrevet 2 years siden # -
Der kan være forskellige årsager til, at din hovedmenu ikke vises under din overskrift. Det er muligt, at dit tema ikke understøtter menuer, eller måske har du ved et uheld skjult din hovedmenu.
For at kontrollere, om dit tema understøtter menuer, skal du gå til Udseende > Menuer i dit WordPress-dashboard. Hvis feltet Menuplaceringer er tomt, understøtter dit tema ikke menuer, og du bliver nødt til at finde en ny. Hvis boksen Menuplaceringer er udfyldt med placeringer, men din hovedmenu ikke vises i frontenden, er det sandsynligt, at du ved et uheld har skjult den. For at vise det skal du gå til Udseende > Menuer og klikke på fanen Skærmindstillinger i øverste højre hjørne af siden
Skrevet 2 years siden # -
Det ville helt klart være bedst, hvis du kunne sende et link til dit website, måske et billede af din menu inde i udseende -> menuer i backend og/eller fortæller hvilket tema du bruger på din website
Skrevet 2 years siden # -
Hej
Som @Billigtelselskab rigtigt skriver, så kan der være forskellige årsager til, at din undermenu ikke bliver displayed overhovedet, eller som i dit tilfælde, displayed korrekt.
Hvis du giver mig et link til din hjemmeside, kan jeg undersøge source code for dig og evt. finde problemet (hvis det kan løses med simpel CSS).
Hvis du bruger et WP tema burde det være hurtigt at fikse problemet ved at smide et lag CSS ind i "Extra CSS".
Du kan tilgå dine menu settings her, hvis du vil undersøge om det er opsat korrekt:
Udseende / appearance > MenuHusk også i menu settings i WordPress, at hvis du skal display en menu som en undermenu, skal den ligeledes trækkes ind som en undermenu i menuindstillingerne.
Hvis du derimod bruger et tema, I selv har udviklet i php, så kan der være flere ting, som kan være galt. Her skal du have fat i dine udviklere og fejlmelde problemet. Det skal nemlig fikses i sitets temafiler, som jeg ikke ville anbefale du roder i medmindre du ved, hvad du laver. Det kan nemlig hurtig ende ud i at ødelægge hele dit site.
Mvh
Alexander
CMO @ ExcelerateSkrevet 2 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.