Jeg ville lige smide et widget med blogmusik ind på min blog - og pludselig blev arkiver, sider, kalender, links, etc, bpludselig centreret midt på siden (og ikke ude i menuen). Hvad gør jeg får at redde det? Der er også sat små prikker (punktopstilling) ud for punkterne med en helt anden skrifttype. Kan en eller anden hjælpe mig??
Mine widgets har fået pip!
(10 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 17 years siden #
-
Nu kan jeg se det er gået galt. Der er nok et tag, der ikke er afsluttet. Evt. tilføjet en
et sted.
l
Skrevet 17 years siden # -
Jeg synes bare ikke jeg har tilføjet nogle tags (kan ikke se hvilket et du foreslår) - jeg synes kun jeg rettede i de allerede brugte widgets - men jeg har nok rodet rundt et andet sted. Jeg er desværre helt blank - ved du hvor jeg skal kigge efter?
Jeg har gemt en back-upfil af min blog - men hvilke filer skal jeg overskrive for at redde fejlen? Og mister jeg i så fald indlæg?
Øv hvor er det her irriterende!
Den er svær at debugge. Der er nogle li-tags, der ser forkerte ud. Der er en div eller to der virker malplacerede. Men det er svært at sige uden at kikke i en editor. Jeg ved heller ikke helt, hvordan widget generer kode.
Prøv at fjerne det du sidst tilføjede.
Hvis det glipper, så skal du overskrive sidebar.php med den du har liggende lokalt, altså din backup.
Vent evt. på en second opinion fra en anden her i forummet.
Jeg prøver mig lidt frem - problemet er jo, at jeg ikke kan huske, hvad jeg sidst gjorde ;)
tak for hjælpen!
I hvilken fil ligger sidebar.php
Jeg mener i wp-admin, wp-content eller wp-includes (og hvor langt ned i mappestrukturen skal jeg?)
Tusind tak for hjælpen Mark. Jeg har slettet nogle koder - før lå de i flere widgets så derfor var det ikke nødvendigt. Nu ser det normalt ud igen ;)
Det var da dejligt. Med alle de justeringer du laver bør du nok lure lidt på hvordan templates er bygget op i codex'et.
Om templates:
http://codex.wordpress.org/Stepping_Into_TemplatesHvor de ligger og hvad de hedder:
http://codex.wordpress.org/WordPress_Files#wp-content.2FthemesSkrevet 17 years siden # -
Tak for linksne Mark. Jeg ender med at få tjek på tingene - vildt mærkelig fornemmelse ;)
Skrevet 17 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.