Hvad er jeres syn på plugin mingle?
Mingle plugin?
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Den er enkel og let at installere og bruge. Den kan integregres 100 % med Mingle Forum og Cartpauj-PM for private beskeder. Jeg bruger alle tre i forbindelse med en bogudgivelse. Der er enkelte skærmtekster, der ikke er oversat endnu (jeg har selv manipuleret med koden), og hvis man vil have dansk datoformat, må man pt. også ændre lidt i koden.
Der er også andre løsninger, men de kræver efter sigende mere arbejde at sætte op. Jeg har ikke prøvet, så andre må udtale sig om det.
Skrevet 15 years siden # -
men kan jeg "skjule de sider for dem der ikke tilmelder sig? så man kun viser market, shop, forum , kontakt mig også tiimeld side men skjule de andre som kun vises hvis man logger ind? kan man det og hvordan?
Hvad er jeres syn på plugin mingle?
Jeg har det på en af mine testsider.
Let at installere, kræver lidt ekstra oversættelse. Udover det har jeg såmænd ikke leget med det.http://wp-themes.jp-web.dk/forum/
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
men kan jeg "skjule de sider for dem der ikke tilmelder sig? så man kun viser market, shop, forum , kontakt mig også tiimeld side men skjule de andre som kun vises hvis man logger ind? kan man det og hvordan?
Jeg har ikke tjekket, om WP 3.x kan, men det, du ønsker, kan lade sig gøre på følgende måde (tror jeg umiddelbart):
1. Mingle-programmerne indstilles, så der kræves login.
2. Med pluginnet menubar kan du bruge PHP, dvs. at du kan vælge kun at vise et punkt på menuen, hvis vedkommende er logget ind. Tjek dokumentationen til nyeste version af Menubar. Og måske andre ved, om man kan lave betingede menuer i WP 3?Skrevet 15 years siden # -
fortår ikke hvordan det skulle hjælpe med at skjule pager/siderne?
har fundet ud af dent .D
et andet spørgsmål:D hvordan holder jeg styr på hvem der tilmelder sig/sign in? og godkender dem og det? og hvordan få de adgagn til at skrive artikler på min blog som jeg godkender først?
Der findes forskellige plugins, der kan gøre det første. Prøv at søge i WordPress' plugins-samling efter ordet "register". Register Plus er meget omfattende, og vil i en kommende version blive forberedt for oversættelse.
Hvis du gør folk til bidragyder, men ikke forfatter eller redaktør, skal en redaktør eller administrator godkende deres indlæg. Så vidt jeg kan se, kan en forfatter selv udgive sine indlæg, men ikke godkende andres. http://codex.wordpress.org/Roles_and_Capabilities.
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question