Hej
Jeg er meget ny og blank på det her, men har lige købt mig til nyeste version af divi elegant themes. Når jeg går ind på langerograsmussen.dk fra computeren, så er alt fint. Fra mobilen får jeg og alle andre) en forside der er en række ulæselige koder. Hvis jeg går i menuen, så er alt OK - det er altså kun selve forsiden den er gal med.
Hvis jeg slår over på "View full site" i bunden af forsiden, så vises forsiden også fint.
Jeg har fundet dette på nettet: "If you would like to disable mobile themes on your blog, go to Appearance → Mobile in your WP Admin dashboard and select “No” for “Enable mobile theme” option. All visitors will see the full theme of your blog, but keep in mind this will:
prevent users on old cell phones from viewing your content
slows down the display of your site on mobile devices"
MEN jeg kan komme dertil hvor jeg kan se mobil, tablet, phone - men derinde kan jeg kun ændre farver og sådan - ikke deaktivere. Jeg kan ikke se en knap til det.
Jeg har en mistanke om, at det skyldes en indstilling i min gamle udgave, hvor mobil-tilpasning var aktiveret...og at der med den nye jeg lige har købt opstår en konflikt, fordi den nye er automatisk responsiv?
Øv - lige nu sidder der en masse mennesker på en konference og prøver at læse min post.