Er det muligt at bruge en som den her på en WordPress side?
http://activeden.net/item/mini-rocpod-xml-flash-music-mp3-player/86882
Hvis der er forskelligt fra tema til tema, havd skal jeg så se efter?
Er det muligt at bruge en som den her på en WordPress side?
http://activeden.net/item/mini-rocpod-xml-flash-music-mp3-player/86882
Hvis der er forskelligt fra tema til tema, havd skal jeg så se efter?
10 timer uden et eneste svar... :(
Jeg har hårdt brug for hjælp til at i installere en flash mp3 afspiller på en side. Har brugt timer, men kan ikke finde ud af l*rtet.
Det er denne afspiller (blot til orientering): http://activeden.net/item/dynamic-xml-mp3-player/51717
Jeg har installeret et plugin ved navn 'Kimili Flash Embed'. Jeg har forstået det sådan, at det er et plugin som tillader at placere en flashkode på en side (måske er det helt forkert), men jeg får intet til at virke.
HJÆLP, please!
Nu har jeg så forsøgt med et plugin der hedder SwfObj. Det fungere heller ikke. Men jeg aner sandsynligvis heller ikke hvad jeg laver.
Hvordan får man en mp3 flash player sat på en WordPress side???
Er for øvrigt den forkerte player jeg linker til. Det er denne jeg fumler med: http://activeden.net/item/dynamic-xml-mp3-player/51717
Hej loceco,
Det kan være du skal prøve nogle af dem som ligger i wordpress.org plugin' dir.
Da de sandsynligvis vil være lettere for dig at installere.
Prøv at kigge her:
http://wordpress.org/extend/plugins/search.php?q=mp3&sort=
Det kan være lidt svært at sige hvad der er galt med den du har forsøgt at installere, men et link til din side, og en beskrivelse af hvad der går galt, er altid godt.
Dbh
Morten.
Altid en god ide at søge i wordpress.org extensions :)
Der er rigtigt mange mennesker der "ser hvad der sker på nettet" og så laver en version til wordpress. det er med image sliders, video embedding, modal windows osv...
anyways,
Du kan også kigge på at lave en konto hos fx soundcloud.com og bruge deres plugin på din side. Det har flere fordele:
a) du sparer din egen båndbredde.
b) det vises grafisk med waveform, ser fedt ud :p
c) soundcloud medlemmer kan kommentere på din musik direkte i tracket der hvor de syntes det er hot eller snot.
Mvh\Me2
Tak for rådene, men det skal være den afspiller. De andre er for kedelige. Og nu har jeg jo også købt og betalt den.
Der er ingen installationsvejledning med, så måske er det jeg gør forkert, at jeg placere filerne det forkerte sted. Aner faktisk ikke hvor de skal ligge. Har placeret mappen lige under domænet (hedder det ikke roden). Hvordan lyder det? Eller det er måske svært at svare på uden at have kigget på det?
Bliver måske nok nød til at finde en der kan komme og hjælpe med det.
Nåh nej, det er jo ligegyldigt hvor de ligger. Bare stien er korrekt. Tror jeg opgiver at finde ud af det. Hvilket giver sig selv, da jeg alligevel ikke kan finde på mere at forsøge. Pokkers også! Hvorfor skal det være så fandens svært.
Kimili Flash Embed plugin.
To install Kimili Flash Embed on your Wordpress site, just unzip and upload the kimili_flash_embed folder to the /wp-content/plugins/ directory of your site. If you have an old version of kml_flashembed.php or a kml_flashembed_wp_xx folder in there, it’s fine to simply deactivate the old version and delete it. Then login to your site administration, go to the plugins screen and simply activate Kimili Flash Embed 2.0.1In order to add Flash movies to your article posts, use the following syntax:
[kml_flashembed movie="/path/to/your/movie.swf" height="300" width="300" /]
Jeg har fået at vide at jeg skal bruges et plugin som dette for at kunne installeren den mp3 flash player. Men i koden herover står der jo 'movie'! Hvad stiller jeg op med det? Er der noget der skal ændres.
Kan for øvrigt ikke forstå at det skulle kunne gøres med en simpel kode som denne.
Og er der nogen som ved hvordan man indstiller Kimili Flash Embed plugin. Der er flere muligheder end det er til at overskue (se screenshot): http://horsensbibliotek.dk/udvikling/57/inds%C3%A6t-flash-i-blogs-pa-den-rigtige-made-med-kimili-flash-embed/
Et sidste forsøg..
Kan ikke få det løst via forums.
Kan heller ikke finde nogen mod betaling. Ikke en kæft har svaret på den tråd jeg har oprettet på eksperten (opgaven ikke stor nok, man vil score kassen).
Nu forsøger jeg med healing!
Der er helt sikkert ikke nogle herinde, der er interesseret i at købe det aktuelle plugin for at hjælpe dig.
Hvis der ikke er nogen hjælp at hente i deres forum, og du ikke selv kan finde ud af det, så er du nok nødt til at prøve noget andet.
Hvis der ikke er nogen hjælp at hente i deres forum, og du ikke selv kan finde ud af det, så er du nok nødt til at prøve noget andet.
Nix. Den er købt og betalt. Så bruges det skal den. Før eller siden.
Der er helt sikkert ikke nogle herinde, der er interesseret i at købe det aktuelle plugin for at hjælpe dig.
Næh.., men jeg sender da gerne en kopi af zip-filen (vedkommende kan så bare slette den bagefter). :)
Næh.., men jeg sender da gerne en kopi af zip-filen (vedkommende kan så bare slette den bagefter). :)
Så smid en efter mig, så kigger jeg på det i morgen.
steffen 'snabela' jint.dk
Tak for det. :)
Den er sendt.
Steffen -> Jeg er - som du selvfølgelig allerede ved - kommet til at sende dig den forkerte fil. Jeg har nu sendt den rigtige. Beklager!!
Den anden var noget jeg fandt i en tråd her i forum. Viste sig ikke at være noget jeg kunne bruge, men glemte at slette den. Og nu har jeg så forvekslet dem. :|
Til Steffen Jørgensen.
Hej. :)
Har du set mine e-mails - eller har du måske fortrudt??
Du har ikke svaret, så kan ikke rigtig finde ud af om du stadig vil kigge på det? Hvis ikke, vil jeg selvsagt gerne vide det, for så skal jeg jo forsøge at finde en anden.
Har modtaget din mail (og besvaret den).
Jeg kunne desværre alligevel ikke regne med den hjælp jeg var blevet lovet.
Er der ikke en anden som har lyst til at hjælpe i stedet (om nødvendig mod betaling, er efterhånden ret desperat)?
Det er som sagt denne player jeg skal have på siden: http://activeden.net/item/dynamic-xml-mp3-player/51717
Jeg har selv forsøgt i mange dage, uden at kunne få det til at virke. Jeg kan ikke engang få afspilleren til at vise sig på siden.
Har installeret det plugin der hedder Kimili Flash Embed.
http://kimili.com/plugins/kml_flashembed
Vil være meget taknemlig og glad hvis der er en som vil forsøge at få det til at virke for mig. Altså ved at prøve af sætte den op hos dig. Og så fortælle mig hvordan man gør. Jeg sender dig zip-filen med afspilleren...
På forhånd tak.
Hej loceco,
Send den til morten(@)skagennet.dk
Så skal jeg prøve at kigge på det imorgen.
Dbh
Morten.
Hej.
Tak skal du have. :)
Jeg sender filen.
Hej
Det er en lidt større opgave, og jeg har ikke tiden til at hjælpe dig med det.
Prøv at lægge opgaven på http://www.amino.dk/freelancer så er jeg sikker på du vil få en rigtig god pris.
Dbh
Morten.
kill your darlings - prøv at se om ikke et af de eksisterende WP plugins kan løse opgaven.
Pokker også. :(
Det er en lidt større opgave,
På hvilken måde?
Spørger ikke fordi du ikke vil hjælpe, men fordi jeg gerne vil vide hvor meget af det jeg mener at have forstået der er rigtigt og forkert...
Jeg kan da godt prøvet at oprette et spørgsmål i det forum (hvad skal jeg snart ellers gøre), men har en mistanke om at dem som tjener penge på den slags og jeg, ikke vil være enige om hvad en "fornuftig pris" er.
kill your darlings - prøv at se om ikke et af de eksisterende WP plugins kan løse opgaven.
Never!
Jeg har set det hele igennem og afprøvet en masse. De er alle sammen røvkedelige.
Jeg kan ikke finde ud af at oprette en profil derinde. Når jeg har gjort det, står der ud for mit navn: "Freelancer med ekspertise inden for" (og det kan ikke fjernes). Jeg søger jo hjælp.....
Et fucking mareridt er det. Tre skide uger og ikke den mindste udsigt til at få det løst.
Et fucking mareridt er det. Tre skide uger og ikke den mindste udsigt til at få det løst.
Det ændrer vel ikke på, at det er dit problem?
Der er ingen grund til at svine os til på mail og komme med spydige bemærkninger, bare fordi vi ikke har tid til at hjælpe dig. Husk på, at vi hjælper af egen fri vilie og ganske gratis.
Du kunne jo have undersøgt produktet bedre inden du havde købt det.
Hvordan har jeg svinet dig til??? Er du ikke lidt fintfølende?!
Du lover at hjælpe af to omgange - og så bliver det alligevel ikke til noget... Jeg ventede i flere dage. Det er rigtig nok ingen selvfølge, men mener man det ikke (eller har man det med at glemme), skal man(=du) måske lade være med at tilbyde det.
Jeg sendte en mail hvori jeg skrev at du da fik dig en gratis afspiller. Er det måske ikke sandt? Hvad fik jeg ud af det? Ikke en pind!!
Du har givet 14$ for den, så er det vel heller ikke værre.
har du kigget på: http://www.jurgenvisser.nl/FlashDen/Documentation/MP3.html
og har du prøvet at køre embed.html ?
ps, det er flash = no iphones :)
Ja jeg har kigget på "Documentation". Det kommer jeg ikke videre af. Kan heller ikke se hvad der er at hente der. Det er jo kun settings etc.
Dine to sidste linjer er jeg ikke med på hvad du mener med. Og at jeg ikke gør det, er måske et godt eksempel på hvorfor jeg netop har brug for hjælp...
EDIT: Jeg ved selvfølgelig godt hvad html er. Og kan det også. Men er ikke med på hvad du hentyder til. Og hvis det sidste betyder at der ikke kan lyttes med iPhones, er det helt ligegyldigt (uanset jeg stadig ikke er med, det er en hjemmeside...).
iPhones/iPad osv. understøtter ikke flash, så det har Emil ret i.
Opsætning ("Settings") er da vigtig. Hvis et plugin ikke er opsat korrekt, vil den ikke virke.
Et venligt råd også fra min side skulle være at skrive lidt mindre bastant. Det giver ikke nogen garanti for, at du får hjælp på et tidspunkt, men det ville ikke skade.
PS: Jeg afstår fra at nævne nogle af de gode afspillere, der findes til WordPress ...
Hej,
Prøve at lægge html kode stykket ud i forum, måske kan nogen af de der er bedre til kode; løse det enkelt.
Det er en lidt større opgave (for mig) da jeg ikke er verdens bedste til kode :)
Dbh
Morten.
Dit mp3 produkt bliver leveret med (som det står beskrevet på dokumentations siden):
Documentation folder
Mp3Player.fla
Mp3Player.swf
data.xml
data2.xml (example from FlashDen preview)
data3.xml (example from FlashDen preview)
data4.xml (example from FlashDen preview)
embed.html
swfobject.js (javascript plugin for embed.html)
Jeg går udfra at du kan køre embed.html på en webserver - din egen lokale, eller på din webhost.
Du skal være logget ind for at skrive.