Hej
Jeg har lige startet en hjemmeside op.
Når jeg skal sætte billeder ind på et nyt indlæg, er der ikke noget problem. Jeg kan se dem uanset om det er et billede fra mobilen, et billede lånt af en veninde, eller om det er fra mit kamera.
Men når jeg så udgiver indlægget, vises mine egne kamerabilleder pludselig ikke - så kan man kun se mobil billederne og min venindes billeder.
Ved mine kamera billeder kan man kun se billedtekst eller filnavnet.
Jeg kan ikke se, hvad jeg gør forkert - kan I hjælpe mig med dette?
Nogle billeder vil ikke vises
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Hej
Jeg har lige startet en hjemmeside op.
Når jeg skal sætte billeder ind på et nyt indlæg, er der ikke noget problem. Jeg kan se dem uanset om det er et billede fra mobilen, et billede lånt af en veninde, eller om det er fra mit kamera.
Men når jeg så udgiver indlægget, vises mine egne kamerabilleder pludselig ikke - så kan man kun se mobil billederne og min venindes billeder.
Ved mine kamera billeder kan man kun se billedtekst eller filnavnet.
Jeg kan ikke se, hvad jeg gør forkert - kan I hjælpe mig med dette?Det kunne lyde som om billedet ikke er blevet overført korrekt.
Hvad er adressen til en side med billeder på? (gerne alle tre typer af billeder -- så er det nemmere at finde fejlen.)Skrevet 8 years siden # -
Hjemmesiden hedder http://www.cilleslaesesal.dk/
Du kan faktisk se det allerede på forsiden, hvis man ruller ned. Min venindes billeder og mobil billeder bliver vist - mine kamerabilleder gør ikke.
Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.