Jeg har længe gået og tænkt over, at jeg gerne ville slå 2 - måske flere - fluer med et smæk.
Jeg har derfor i dag introduceret det helt gratis værktøj Baseline WordPress DK
Det er en komplet, køreklar installation af WordPress på dansk - med en lang række anbefalede, gennemtestede plugins - fuldstændig klar til brug.
Du uploader 2 filer på din server (een der skal foretage installationen og een indeholdende den komplette Wordpress med alle plugins, indstillinger osv.) og efter en ganske kort installation, så har man en fuldt fungerende, komplet installation af WordPress på dansk med en lang række af de bedste plugins allerede installeret. Og jo, alle indstillinger i filer/database osv. bliver automatisk tilrettet af installationen undervejs, så det hele er fuldstændigt køreklart på den URL du har foretaget installationen på :-) Ændr din administrators adgangskode+email adresse og vupti grisen !
Jeg har også renset ud, så der ingen eksempelsider, indlæg, kommentarer eller links er. Den er derfor helt klar til at indsætte nyt indhold på. Kan det være meget nemmere ?
Kom forbi mit helt gratis projekt Baseline WordPress DK på http://baseline.wpguru.dk
Og giv gerne dit besyv med via kontaktformularen på siden - jeg kan godt bruge nogle anbefalinger om andre plugins som I gerne så at der var med i pakken og hvis I ser nogle plugins I vil indvende noget imod er I selvfølgelig også velkommen til at kontakte mig.
Det her er version 1.0.0 - så bær over med mig :-)