Hejsa, kan ikke gennemskue hvor jeg retter On og by admin, under indlæg der er skrevet??
Har efterhånden fået oversat det meste på denne her side:
http://soederberg-indretning.dk
Men ikke on og by, kan I guide mig i den rette retning?
På forhånd tak...
On, by osv.
(9 indlæg) (5 voices)-
Hilsner Lone :)Skrevet 15 years siden #
-
Det er næsten umuligt at gætte sig til uden man selv har temaet så du må lede ;-)
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Glemte lige:
Når du alligevel skal rette i filerne bør du også fjerne din synlige mailadresse samtidig.
Spammere (Spambots) skanner hjemmesider for brugbare e-mail adresser for derefter at benytte dem til spam. Spambots leder typisk efter teksten mailto: eller @ på hjemmesider for ud fra det at aflure e-mail adressen.Du har jo i forvejen din kontaktform
Skrevet 15 years siden # -
Hej lone,
Hvis det er i dine indlæg er det temmelig sikkert i din single.php du finder det.
Hvis du åbner editoren og holder ctrl nede og trykker på f, kommer der et søge felt, så kan du søge specifikt efter "by" og "on".Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du skal have hjælp til det.
morten(@)skagennet.dkDbh
Morten.Skrevet 15 years siden # -
Har fjernet emailadressen og henviser kun til min kontaktformular....
Har fundet nogen on og by men under min blog og galleri står der stadig on og by....
Har været alle filerne igennem, kan ikke finde det sted de er....
Har også forsøgt at søge men så highlighter den fx. kontrolpanel ude i ventre menu hvis jeg søger på on osv.Skrevet 15 years siden # -
Et lille tip vedr email i wordpress.. (se codex)
<?php echo antispambot(get_the_author_email()); ?>
eller
<?php echo antispambot("min@email.der"); ?>Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 15 years siden # -
Ok, hvor skal man skrive det henne?
Har kigget lidt på det link du skrev, men kan ikke gennemskue hvor det skal sættes ind henne?Skrevet 15 years siden # -
Har fundet nogen on og by men under min blog og galleri står der stadig on og by....
Umiddelbart lyder det som om, du ikke bruger den danske udgave af administrationen. Visse strenge er så almindelige, at de står i kernekoden. Men siden du nævner 'kontrol'-panel, så lyder det som om du bruger den danske WordPress.
Du får et søgetip i stedet. Søg på 'by ' og 'On '. Der skal forestille at stå by og on med mellemrum efter og der skal selvfølgelig ikke være ' i din søgning.
Skrevet 15 years siden # -
Bruger den danske version....
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question