Ja selvfølgelig:
I mit nuværende tema:
Problemet er, at det kun er "standard" der virker, når man indstiller de permanente links strukturer.
Selvom jeg indstiller den til en af de andre valgmuligheder, eller laver min helt egen struktur, så viser den stadigvæk "standard-strukturen". Sådan virker det altså nu, og det er ikke sådan jeg ønsker det. Eksempel: http://www.infoscape.dk
I standard-temaet:
Hvis jeg så skifter til standard-temaet, så kan den godt vise de forskellige permanente links strukturer. Også min egen linkstruktur, som er /%postname%/ (Strukturen viser sig i adresselinjen, når jeg opdaterer siden). Det er altså sådan her at mit nuværende tema skal komme til at virke = Så man selv kan navngive siderne i adresselinjen (eksempel: se Marks side)
Altså:
Så problemet er faktisk, at der ikke sker noget i mit nuværende tema; og at det (i mit nuværende tema) ser nøjagtigt ens ud hvad enten jeg vælger den ene eller den anden struktur. Jeg vil gerne have mit nuværende tema til at virke på samme måde som standard-temaet virker, så jeg kan sætte min egen permalink-struktur. (/%postname%/)
Hvis der endnu er noget udforståeligt, skal du/i endelig skrive.