Hej, Jeg har nu brugt Wordpress uden problemer i flere år. Men nu når jeg vil klikke ind på min blog går den pludselig over på wp-admin/install.php og vil installere... øhhh... undskyld, men jeg er helt blæst og har aldrig haft dette problem før. Jeg kan se at der stadig skulle ligge en index.php det rigtige sted, men når jeg skriver det går den over på install.php - nogen der har en idé til hvad der er sket? Jeg har ærlig talt glemt alt om hvordan det hele fungerer, og orker næsten ikke at sætte mig ind i det hele igen - håbede da bare at det ville fortsætte med at virke, som det så længe har gjort...
Pludselig besked om 5-minuttersinstallering efter brug af Wordpress i flere år?
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Jeg havde i en periode et lignende problem - det var tabellen wp_options, som var markeret som værende "i brug" internt i databasen (selv om den ikke var det). Jeg reparerede tabellen via phpMyAdmin (som din host sikkert tilbyder via kontrolpanel eller lignende), og problemet forsvandt.
tegneseriesiden.dk - hvis du elsker tegneserier...Skrevet 15 years siden # -
Det ser ud til at alle mine tabeller er i brug. Men der sker ikke noget når jeg optimerer eller reparerer. Nogen forslag?
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.