Den Wordpress-side jeg arbejder på for tiden er holdt op med at kunne afspille musikfiler. Det HAR virket i lang tid, men jeg kan desværre ikke sige hvornår det gik i udu. Det er formentlig 2-3 uger siden.
Siden bygger på temaet "Kallyas". jeg havde fra start ikke været opmærksom på, at det er en god idé med et child-tema, hvilket en bekendt nu har hjulpet mig med at etablere. Kan det være der der er gået noget galt? Geninstalleringen af plugin'et er dog foretaget senere, så det burde være i orden nu, eller ...?
Lydfilerne ligger på Amazon S3. Den sti jeg angiver i HTML-koden er 100% korrect og har, som nævnt, virket upåklageligt. Kopierer jeg stien (eksempel på sit tip Amazon) og paster den ind i browserens adresselinje, afspilles filen da også uden problemer. Der sker bare ingenting, når jeg klikker på play-knappen på siden (se her).
Jeg har afinstalleret/slettet plugin’et (Compact WP Audio Player) og geninstalleret det uden effekt.
Min HTML kode i WP/WooCommerce:
<tr>
<td>[ 3 ]</td>
<td>III. Allegretto</td>
<td>6:09</td>
<td>[sc_embed_player fileurl="https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/danacord.com/soundbites/744/744-03.mp3"]</td>
</tr>
not a support question