Hej
Jeg er aldeles ny inden for wordpress, så jeg håber I bære over med mig, såfremt jeg ikke får lagt dette indslag rigtigt og ikke mindst hvis jeg stiller dumme spørtgsmål ;-)
Jeg har kastet mig ud i nye hjemmeside som endnu ikke kan ses på nettet da jeg har min nuværende kørende.
Det som jeg mangler er et online booking system hvor mine klienter kan booke deres tid 1 gang eller flere gange (evt hver torsdag i hver uge mdr mm) De skal kunne beskrive hvad de ønsker behandling for samt kunne logge ind for at booke tid. Jeg skal kunne skruve alle mine ydelser og pris Noget ligende den jeg har nu fra Supersaas Se på klinikpia.dk under book tid DET ER ET MUST DET KAN VÆRE DANSK
Så mangler jeg til medlems login og manual til hvordan jeg bruger det.
Jeg ønsker ud over mine ydelser i klinikken at ha online kurser så hvordan jeg også når nogen tilmelder sig bliver ført videre.
Håber nogen kan hjælpe med svar. Helt klart forsøger jeg selv at lave det hele men er som sagt ny
mv Pia
Plugin
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
At skrive om dine ydelser, priser osv kan du gøre med WordPress som standard.
Du nævner et medlemssystem, det har WordPress også som standard, men du skriver ikke hvad det skal bruges til, så det er svært at sige om det dækker dine behov.Så det du umiddelbart mangler er et plugin til tidsbestilling, der må andre være behjælpelige.Skrevet 11 years siden # -
Jesper mange tak for svaret
Medlemslogin vil jeg bruge til onlinekurser SOM kun medlemmer kan se og være en del af
Jeg fandt ud af det egentligt var nemt nok at lægge den jeg har ind fra Supersaas Så må jeg på et senere tidspunkt evt finde et som kan bruges og ikke koster hver mdr.Skrevet 11 years siden # -
Du skal NØJE overveje, om det er vigtigere for dig at have et system der overhovedet ikke koster noget i forhold til f.eks. SuperSAAS, som du kender og som har den nødvendige funktionalitet, men som koster et månedligt abonnement.
Bare mit input: "En krone sparet er ikke nødvendigvis en krone tjent".
Skrevet 11 years siden # -
morten det kan eg kun give dig ret i:-)
Nogen som kan forklare mig omkring medlems login når jeg gerne vil oprette online kurser som selvfølgelig kun dem som har købt kan se. Hvad med en automatisk betaling så de ryger ind på siden bagefter
mv PiaSkrevet 11 years siden # -
Tror jeg har fundet noget her på siden Vil i alt fald afprøve dene member wishllist i morgen :-)
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.