Hvis jeg er i tvivl så besøger jeg altid wordpress.org og kigger på pluginens side. Her vil der være stor advarsel, hvis pluginen ikke er opdateret og dermed udgør en risiko. Her tæller de til 3 forstået som plugins som ikke er blevet opdateret gennem de 3 seneste store releases. dvs plugins som ikke skrevet til version 5.1 får advarsel.
BackWPup blev opdateret for 6 dage siden. Tag det roligt. Wordpress 5.4 blev frigivet sidste dag i Marts - mindre end en uge siden. Dem der har opdateret har blot været uheldige ikke at have fået versions-opdateret deres plugin.
Social Media Feather (aktuel version 1.9.4) er sidst blevet opdateret for 8 måneder siden og testet til 5.2.5. Denne plugin er på wordpress.org ikke beskrevet som outdated, men jeg vil nok følge med i om den ikke snart bliver (snart = senest til September 2020, så har pluginen ikke været opdateret i et år.)
Uanset om plugins er opdateret er anvendelse på eget ansvar.
Jeg har plugins som er så gamle at de for længst har fået advarsel. Jeg har plugins som jeg har redigeret til php version 7.2 fordi de ikke længere virkede, men jeg kunne ikke finde alternativer.