Hej alle
Nogle af mine posts skal have 2 kategorier, men kan man lave en som er "main" kategori? eller hvordan er det styret hvorfor en kategori der kommer i url'en?
/Jakob
Hej alle
Nogle af mine posts skal have 2 kategorier, men kan man lave en som er "main" kategori? eller hvordan er det styret hvorfor en kategori der kommer i url'en?
/Jakob
Hvad er dit mål med at prioritere kategorierne?
Man kan jo opbygge et hieraki af Kategorier - ligesom child og parents sider.
Dette gøres i dit administrationspanel.
Det er fordi at jeg har mange kategorier og enkelte vil så også få fx "Review" kategorien, men "Review" kategorien skal ikke være den der står i url. Det skal nemlig dens rigtige placering gøre, som fx "PC Spil"
Jeg skal bruge "Review" kategorien til at være en selvstændig slide på forsiden
/Jakob
Kig evt. på at oprette dine egne Taxonomier — derved kan du bedre styre hvad der bliver brugt hvor.
http://codex.wordpress.org/Taxonomies#Custom_Taxonomies
Du kan tilknytte alle dine poster til lige så mange kategorier du lyster.
Jeg tror ikke det du ønsker at kunne er så kompliceret, at du ikke blot kan gøre det - faktisk uden at tænke på child og parents kategorier.
Indlægget for altid tildelt kategorien med den laveste ID som main, men jeg vil gerne selv bestemme hvad for en det er, så jeg kan styre hvordan url ser ud
også hvis du gør kategorierne til childs/parents?
Kommer ikke til helt til at virke perfekt med child kategorier. Da det skal være fx xxx.dk/musik/title og ikke xxx.dk/musik/review/title
Indlægget for altid tildelt kategorien med den laveste ID som main, men jeg vil gerne selv bestemme hvad for en det er, så jeg kan styre hvordan url ser ud
Og dette kan ikke klares med lidt planlægning?
Har du kigget på nogle af disse plugins? http://wordpress.org/extend/plugins/search.php?q=permalink
Måske hvis jeg vidste alle mine fremtidige kategorier kunne jeg jo planlægge mig ud af det og lave "Review" som den sidste kategori.
Vil lige kigge lidt på plugins om der findes et der
Du skal være logget ind for at skrive.