Hvordan redigerer du den så?
Det virker bare ikke sandsynligt, at sezco kan sætte en lokal server op, men ikke rette i et style sheet, men man skal aldrig sige aldrig.
Jeg har username og password.
Historien er, at jeg (til gengæld for noget andet) sagde ja til ven om at passe hans hjemmeside. Dvs. udskifte tekst, links og billeder. Da det jo er ret enkelt, og da jeg også kan en hel del html, så ... No big deal.
Inden længe ytrede han imidlertid ønsker om både det ene og det andet. Og derfor opstod der hurtigt nogle situationer hvor jeg havde brug for hjælp. Jeg fandt derfor en som ved noget om Drupal.
På et et tidspunkt finder min hjælper så ud af, at indholdet på siden ville fungere bedre med WordPress. Hvorefter vi så skiftede til det i stedet.
Jeg sagde altså i virkeligjheden kun ja til noget meget simpelt, men endte så - uden at ville/ønske det - med pludselig at sidde med noget hvor jeg skal en masse som jeg ikke har forstand på. :|
Jeg har fået meget hjælp af min bekendte (ikke gratis). Og har fulgt processen via Skype. Så jeg har da lært en del. Kan/ved i hvert fald meget mere nu end i starten (har efterhånden ret godt fat i administrationsdelen). Men ..., set i det store perspektiv, kan jeg stadig meget lidt. Så det er uundgåeligt at jeg indimellem har problemer.
Jeg har tænkt mig at købe omtalte Libris hæfte når det kommer på gaden. Så jeg kan lære det grundlæggende fra bunden. Det er jo det hæftet handler om. Og derfor det rigtige for mig (ikke mindst fordi det er på dansk). Men jeg har nu ingen planer om at gøre dette til en decideret hobby. Dertil er mit "computer hoved" vist ikke godt nok. Blot lære det nødvendige (og hvem ved, måske en smule mere. Så meget som jeg nu kan overse).