Når jeg vil vise et thumbnail i en post på min blog (som jeg har uploadet) går det fint, men når man som alm. læser klikker på det skal man kende mit admin kodeord for at se det store billede.
Kan det løses på en eller anden måde?
Når jeg vil vise et thumbnail i en post på min blog (som jeg har uploadet) går det fint, men når man som alm. læser klikker på det skal man kende mit admin kodeord for at se det store billede.
Kan det løses på en eller anden måde?
Hvordan putter du billedet ind i indlægget? For det virker godt nok mystisk at den smider et admin-link i :S
Mærkeligt...
Jeg prøvede lige at lave en test-post med et billede og det virkede fint, selvom det var samme måde som jeg har lavet "Flyv ej lille fugl".
Gik tilbage og rettede i det problematiske indlæg og nu fungerer det fint, så der er ikke flere problemer i den henseende.
Beklager den unødvendige tråd herinde.
Tråden var ikke unødvendig, når problemet har vist sig bare en enkelt gang. Hvis nogen en anden gang søger på det, kan de stadig se, at lidt woodoo kan klare sagen.
Hvis du finder ud af, hvad der enten startede problemet eller løste det, må du meget gerne vende tilbage. Indtil videre konkluderer vi bare, at tilfældigheder og woodoo løser problemet på fornem vis :)
Du skal være logget ind for at skrive.