Nu har jeg brugt wordpress i, ja jeg ved ikke hvor mange år, og aldrig haft problemer. Men den nye version giver KUN problem.
1. Installerede en ny version på mit domæne (frisk). Wordpress, kan ikke læse billeder i indlæg, end ikke vedhæfte dem. Jeg har lavet mappen Uploads, men den danner ikke selv f.eks. 2007/05.. og jeg har også prøvet den med at fjerne fluebenet i diverse.
2. Wordpress har problemer med, at læse temaer via Dashbordet.. når jeg skal vælge nyt tema går det hele ned. Og ellers får der hele tiden dette i toppen:
Warning: is_dir(): Stat failed for /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-content/themes/uploads/. (errno=13 - Permission denied) in /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-includes/theme.php on line 125
Warning: is_dir(): Stat failed for /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-content/themes/uploads/.. (errno=13 - Permission denied) in /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-includes/theme.php on line 125
Warning: is_dir(): Stat failed for /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-content/themes/peach/. (errno=13 - Permission denied) in /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-includes/theme.php on line 125
Warning: is_dir(): Stat failed for /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-content/themes/peach/.. (errno=13 - Permission denied) in /home/web/xxxxxx/domæne.dk/wp-includes/theme.php on line 125
Den samme fejl står når jeg vælger skriv/side.
3. Index er en blank side.
------------
Jeg bruger One.com og alle oplysninger korrekte.. ja de er såmænd dem jeg plejer at bruge og jeg har tjekket, at der ikke er sket ændringer med databsen. Jeg kører med php5. Temasiderne (det tema jeg vælger) har chmod 666.
Hvordan får jeg rettet alt det her?
Er træt af at install, slette, install.. osv..
not resolved