Har du php-error slået til? vis ikke kan du slå den til for at se om du kan se hvad der går galt.
Åben din ftp
- Find filen wp-config.php (den ligger ude i roden, dvs. ikke inde i nogle af wp folderne)
- Åben wp-config med Notepad++ eller hvad du bruger til at redigere med (Link til notepad++ vis du har brug for det)
- ca. i linie 81. finder du -> define('WP_DEBUG', false); ret den så der står define('WP_DEBUG', true);
- opload wp-config.php igen og kig på din side nu? Der burde stå noget med fil navn og linie error osv. Det kan hjælpe dig med at finde fejlen vis det er en php konfilkt.
Men ser du har One.. jeg har en del erfaringer med One, de har et generalt problem med mange af deres servere. Jeg har bla. været ud for at de ikke tømte cache dvs siden brød sammen konstant, langsomme servere, uforklarlige sammenbrud og når live supporten ser du bruger wordpress kommer standart svaret, det er et plugin der konflikter (Har fået den besked 3 gange og ikke en eneste gang har det været problemet).
Så med det vil jeg anbefale dig:
1. Lav define('WP_DEBUG', true); (efter du er færdig ret den tilbage til false)
2. Kontakt Live support på one.com
3. Du kan også prøve at lade din side være i 10-20min + luk browsere, også åben igen. Vis den så virker efter 10-20 min ---> Kontakt live support og sig til dem at de skal se på din cache :)
Håber jeg kunne hjælpe lidt...
mvh.
Dan Mortensen