Hej Alle
Jeg har prøvet forskellige plugins til backup, og jeg oplever at en del af dem simpelthen fejler.
Allerhelst ville jeg bruge "Wordpress Backup To Dropbox" hvor jeg alligevel har alt andet liggende. Den siger sådan noget som dette:
Backup error on 2011-06-16 at 02:08:03: Exception - Request timed out due to default_socket_timeout php.ini setting
Backup warning on 2011-06-16 at 02:07:22: file '2011-05-03-18-26-09-full.tar.gz' exceeds 40 percent of your PHP memory limit. The limit must be increased to back up this file.
"Updraft" giver følgende besked på forhånd:
Your PHP max_execution_time is less than 300 seconds. This probably means you're running in safe_mode. Either disable safe_mode or modify your php.ini to set max_execution_time to a higher number. If you do not, there is a chance Updraft will be unable to complete a backup.
og laver i øvrigt ikke en backup, når jeg starter den manuelt.
"Wordpress Backup by Blog Traffic Exchange" sender backup af plugins og themes filer til en mailkonto, hvilket er fint. Jeg synes dog at filerne er meget små?
"WordPress Database Backup" sender også filer (nogle gange), men ofte de er jo ganske store, så de kommer ikke igennem...
Pyha, nu bliver jeg sgu selv forvirret.
Jeg har One.com som provider på alle mine sites.
Er der nogen, der kan forklare hvad jeg skal gøre for at få Backup til Dropbox til at køre?
Mvh. Anders.