Hej! Jeg har brug for en udvikler der kan lave en større site med WP. Helst en der er bo sat i Århus.. Hvordan finder man det?
Jeg har prøvet at google men kommer ikke frem til noget intressant.. Er der nogen der kan hjælpe?
Vh Anne
Hej! Jeg har brug for en udvikler der kan lave en større site med WP. Helst en der er bo sat i Århus.. Hvordan finder man det?
Jeg har prøvet at google men kommer ikke frem til noget intressant.. Er der nogen der kan hjælpe?
Vh Anne
Jeg bor i Ã…rhus.
Smid en mail efter mig på steffen(snabel-a)jint.dk, så kan vi da se på sagerne.
"Professionel WP developer" er nok så meget sagt, men jeg har da en vis erfaring med systemet efterhånden...
@Anne: Hvor stort er et "større site"? Der kan sagtens være bedre CMS'er derude, hvis det er et stort site.
Og nej, der er ikke ret mange "rene" WordPress-udviklingsfirmaer i Danmark, men de fleste større bureauer vil sikkert være i stand til at udvikle noget i WordPress, hvis det er det, I ønsker.
@ René:
Jeg synes det er en forkert antagelse, at et større site ikke skulle kunne klare sig med WordPress. Det ville nok være mere passende at spørge til funktioner og koblinger til andre systemer.
@ Anne:
Man kunne jo også sagtens overveje en decideret temaudvikler som ikke er dansk. Det er klart at du ikke vil kunne mødes med vedkommende, men du får formentlig noget som er væsentligt bedre kodet, også med henblik på de funktioner som der fx kommer i WP 2.8, 2.9 osv.
Jeg ville klart tænke i disse baner hvis du vælger WordPress som det CMS du vil bruge.
...men du får formentlig noget som er væsentligt bedre kodet...
hov hov! må man lige have lov at være her?! hehe
Der står formentlig :-) Men jeg har endnu ikke set nogle danske udviklere der kan matche Justin Tadlock, Ian Stewart, Bryan Gardner osv. Men det kunne da være sjovt at se hvem der har lavet lige så velkodede frameworks i Danmark.
Med alt respekt, så tror jeg ikke der er nogle, men jeg synes det ville være dejligt hvis jeg blev bragt til skamme.
TAk, det er fantastisk at se at man får så hurtigt feedback her!
Sitet er ikke så stort da, og den er centreret omkring en blog, men vi vil gerne kunne vægte materialet på for siden. Noget ligende http://culturum.dk som også er lavet i WP.
Min chef vil gerne have en lokal udvikler. Måske en man kan have et løbende samarbejde med..
Steffen, jeg har prøvet at maile dig! Får du mine mails?
@Anne
Måske skulle du spørge, hvem der har lavet culturum.dk?
Det er ikke bare en tilrettet wp-installation med et par plugins, men en side bygget op oven på wp. Med andre ord en bestillingssopgave, der er brugt meget tid på at lave og som har kostet lidt.
ja, men det er mig der har lavet Culturum.. - Med lidt php hjælp fra en ven... Men jeg vil gerne have nogen der kan lave den slags for mig, så jeg ikke selv skal have mine finger fedtet ind i kode..
Men er der nogle andre systemer i kan anbefale?
Well well well. Jeg forfatter et blogindlæg og efterspørger danske udviklere, som vil og kan lave noget i WordPress. Så kan det være, at vi har noget at henvise til i fremtiden (og noget man kan Google).
@Thomas Jeg vil til enhver tid fraråde at bygge et site med 10.000+ sider* i WordPress. Indholdsstyring i den størrelsesklasse kan klares meget smartere i andre systemer.
* Eller et eller andet forholdsvist stort tal :)
ja, men det er mig der har lavet Culturum... - Med lidt php hjælp fra en ven... Men jeg vil gerne have nogen der kan lave den slags for mig, så jeg ikke selv skal have mine finger fedtet ind i kode...
Fortæl, fortæl. Er der taget udgangspunkt i et tema, hvilke plugins bruges der? Hvordan har du lavet det på tre sprog. Det ser ikke ud til, du bruger f.eks. polyglot, men i stedet har tre sider med hver sit sprog.
Mht. andre systemer er der f.eks. Joomla, Drupal, Plone og Typo3. Sidstnævnte kan bryder jeg mig ikke om. Et cms med eget scriptsprog er aldrig godt. Og det har Plone vist også. Plone kan alt, men det virker bare som et halvfærdigt system, sammenlignet med WordPress.
Uanset hvad bliver du ret stavnsbundet til udvikleren. Men på den anden side bliver du bundet til udvikleren næsten uanset hvad, når du ikke laver det selv.
Hvordan har du lavet det på tre sprog. Det ser ikke ud til, du bruger f.eks. polyglot, men i stedet har tre sider med hver sit sprog.
Det kan man lave ved at bruge qTranslate:
http://wordpress.org/extend/plugins/qtranslate/
Nu ved jeg godt vi ikke skal reklamere, men du efterspørger en professionel WP udvikler... Jeg arbejder ikke i andet end Wordpress, og er med til at lave et stort dansk site hvor der forventes 50.000+ besøgende...
Det er designs (themes) bygget op fra bunden, hvor vi startede i photoshop i byggede stylesheet op efterfølgende
Til sitet har vi selvfølgelig gjort brug af eksisterende open source plugins, og muligvis bliver der udviklet et par af vores egne til nogle specielle funktioner.
Om man ikke kan bruge Wordpress til sites med tusindvis af sider ved jeg ikke, det kommer jo lidt an på hvordan man bruger de tusindvis af sider - for skal man ikke ind og redigere i tekster og den slags, så mener jeg sagtens man kan bruge det..
Det går da fint for New York Times :-), som bruger WP til de blog-forfattere de har, og der er vist en del sider..
Du skal være logget ind for at skrive.