Hej
Jeg prøver virkelig at lave en ren hjemmeside, men faldt så pludselig over denne meddelse "…bqmuOx0ogxRYvQO/NUewBZtdulmMRRfQ=" /> </body>" Hvor retter jeg den venlig hilsen Martin Dalgaard.
Hej
Jeg prøver virkelig at lave en ren hjemmeside, men faldt så pludselig over denne meddelse "…bqmuOx0ogxRYvQO/NUewBZtdulmMRRfQ=" /> </body>" Hvor retter jeg den venlig hilsen Martin Dalgaard.
Ser umiddelbart ud til at du er blevet hacket. Ting at gøre:
- ændre alle kodeord. I Wordpress, på webhotel-administration og ftp.
- slet alt, og upload backup. Ingen backup - så må du kontrollere alle filer.
- kig især i index-filer (index.php, index.htm osv.), og nye mapper.
- kontroller htaccess-fil, eller slet og opret en ny.
- eksporter database med f.eks. phpmyadmin til tekst-fil (sql), og kig filen igennem med en teksteditor for mystiske links.
- skriv til webhotel, at du formoder du er blev hacket.
Husk jævnlig backup. Alting er nemmere, når man har backup fra dengang alt var godt.
/Frank
Hvis du er hosted af Servage.net, så hjælper intet af det Frank foreslår.
Hej
Det var da noget af en omgang. Frank er du "sikker" på at det er hack? Jeg skiftede tema og nu er der ingen fejl hverken med side eller i w3c.
hvis alt er vel nu vil jeg alligevel høre om i? ikke lige kan fortælle mig om det er GODT at have sin webside w3c valideret mht seo osv? jeg kæmper en brav kamp, men hver gang jeg instalerer et plugins, er der pludselig 4 til 10 erro og warnings i w3c web tester. Jeg har læst introduktion til html af Helene lennart christensen (small one) men ved ikke hvor jeg retter de fejlmeldinger fx: linie 79 osv.
Forresten vil jeg lige takke Mark G fordi du gjorde mig opmærksom på at en side ikke behøver fancy flash fremvisere samt gjorde mig opmærksom på små og store rettelser mht web organisation - som jeg helt sikkert vil få bragt iorden med tiden. (det er for cool at ha en ren side)
"PS GIGAHOST"
Venlig hilsen Martin Dalgaard.
Du skal være logget ind for at skrive.