Hej
Jeg har lavet denne hjemmeside i Wordpress og er rimelig nu i det. Er der nogle som kunne være behjælpelige med om opsætningen ser fin ud eller vil i mene jeg skulle gøre noget anderledes?
Hej
Jeg har lavet denne hjemmeside i Wordpress og er rimelig nu i det. Er der nogle som kunne være behjælpelige med om opsætningen ser fin ud eller vil i mene jeg skulle gøre noget anderledes?
Det er en spændende side med meget indhold og gode informationer.
Farvevalg, tekst, billeder og opsætning virker godt - men der er langt fra top til bund når man ikke kan springe rundt via en menu.
Jeg har følgende kommentarer:
1) Hvorfor ruller øverste billede og tekstboks i forskellig hastighed når man scroller nedad? Hvorfor starter og slutter de ikke med i det mindste at flugte top og bund?
2) Din side har flere indholdsoverskrifter men ingen menu så man hurtigere kan komme frem til det man søger.
fliserens - alt du skal vide
Gør det selv vs. professionel
Vi anbefaler følgende produkter & udstyr til rensning af fliser
Her er Danmarks førende virksomheder indenfor fliserens
3) Hvad er formålet med siden?
De produkter som der anbefales, linker alle videre til og sælges på Davidsenshop.
Er det en vejledningsside til shoppen på linie med "Fix det selv" siderne?
Mange tak for rigtig god feedback, det vil jeg prøve at få kigget på :) Jeg takker meget for du gider at bruge tid på at kigge på den.
Siden er lavet til at hjælpe folk med at kunne få et professionelt resultat, uden at skulle betale en virksomhed for det.
Jeg har ligesom de andre sider på markedet lagt lidt Affiliated links ind, så der måske kunne komme lidt indtjening.
Har arbejdet mange år i branchen og synes at folk skulle have en ordentlig guide til hvordan de renser deres fliser og hjælpe med de udfordringer de kunne have på deres fliseareal :)
Du skal være logget ind for at skrive.