hej
jeg har lavet en delvis dk oversættelse af SABRE. Du kan hente den her.
Jeg håber at få gjort oversættelsen komplet en af nærmeste dage.
mads
Hej Mads
Er den ved at være der ;-)
Pete
den er klar
Den er fed. På WordPress fungerer den fint. Desværre fungerer den ikke med bbPress, men spørgsmålet er om spammerne registrer sig via WP eller bbP? Det er ikke til at vide, når de to installationer er integrerede.
Der udkommet en ny version af SABRE til WP 2.5.
DK oversættelse er klar. (Der kun ændret et par linier i admin)
Som jeg flere gange har skrevet så vil jeg altid anbefale bcspamblock som virker helt perfekt og uden brugerne vil mærke noget til det. Tricket er et lille javascript og da de fleste bots ikke benytter javascripts (efter mine forsøg må ingen bots bruge det) så kan de ikke kommen igennem. En kombination af Akismet og bcspamblock vil jeg mene er rigeligt til at holde alt spam ude.
Har kørt bcspamblock i snart et år og fra at have 10-20 spam som akismet fanger er jeg nede på 0. (har ikke modtaget en eneste spam kommentar siden aktivering af bcspamblock) :)
http://www.brandonchecketts.com/bcspamblock/
Årsagen til jeg skriver det er primært jeg hader alle de latterlige påfund de fleste laver med billedanalyse, regnestykker osv. hvilket er komplet unødvendigt så længde bots er hjernedøde zoombier uden javascript support :)
tak for tippet. kendte ikke det plugin. sabre har også javasript blokering som man kan nøjes med at have aktiveret og slå alt andet fra. Endvidere anvender den også DNS Blacklists mm.
Sabre er kun til registrering på din blog... ikke til kommentar systemet
Du skal være logget ind for at skrive.