Hejsa!
Jeg roder med et større projekt for Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm. For at kunne beskrive problemet skal i lige have noget baggrundsviden først.
Deres nuværende side er gammel. Meget gammel. Men er mest bare baseret på nogle html filer. Anyway, jeg har fornyligt migreret den WP side jeg havde lavet på min egen server til deres server. Det skabte en masse problemer med jQuery ting som ikke blev loaded. Jeg fik det fixet ved at flytte den nuværende side ind til et subdirectory også lave en 307 redirect til /backupall/index.htm . Det vil altså sige at WP ligger i root og fungerer helt optimalt men deres nuværende side ligger i et subdirectory.
Godt, nu er problemet er når jeg prøver at tilgå en wordpress side (dog ikke kontrolpanel) kan jeg ikke loade siden med min page editor angiveligt fordi 307 prøver at redirecte. Jeg skal altså være den eneste der på en eller anden måde kan tilgå de sider mens siden rettes og færdiggøres.
Jeg har læst man kan lave en exception i htaccess. Noget alla det her:
RewriteCond %{REMOTE_ADDR} !^11\.222\.33\.444 [OR]
RewriteCond %{REMOTE_ADDR} !^11\.222\.33\.445
Men jeg har ikke haft held med at få det til at virke korrekt.
Jeg er prøvet at lave en DNS forward direkte til adressen, men det resulterer bare I at siden slet ikke kan tilgåes. Hvorfor ved jeg ikke.
Jeg er på lidt dybt vand i forhold til server opsætning, så det kan sagtens være at jeg gør det forkert eller det kan gøres smarterer.
Hvad tænker I?