Bruger nogen plugin 'Better WP Security', 'WP Security Scan' eller andet plugin med tilsvarende egenskaber.
Hvis det bruges, da fortæl mig venligst hvorfor og hvordan det virker.
Jeg har læst på de nævnte plugins web sites, men alligevel disse spørgsmål.
Sikkerheds-plugin
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Jeg har prøvet WP Security Scan men lang tid siden og kan ikke huske hvorfor jeg slettede den igen.
Bruger Wordfence betalingsversionen og den er brugbar, men det var selvfølgelig ikke svar på dit ? ;-)
Mvh JohnSkrevet 12 years siden # -
Jo, det var et svar. Også et jeg kan bruge.
Jeg har 2, snart 3 sites/domains der kører WP. Ingen af har nogen mulighed for brugerinput af nogen art.
Vil du mene det er fornuft i den situation, at anvende eksempelvis 'WP Security' eller er det at skyde gråspurve med kanoner, når der ikke er mulighed for brugerinput.Skrevet 12 years siden # -
Brugerinput giver som regel ikke adgang til dine filer på serveren samt din database ;-)
Skrevet 12 years siden # -
Hvilken vej / hvordan kommer skadevoldere så ind ?
Læs lidt her :
http://www.bufferzone.dk/hacking/hackinghvordan.htmDer er mange måder de kan komme ind bla via FTP eller en dårlig kofigureret web-server, for ikke at tale om dårlige plugins ikke opdateret WP.
Temaer med indbygget virus osv osv.Kan garantere dig for at flere herinde har haft uvedkommende besøg.
Nogen med værre følger end andre.
http://wp-danmark.dk/forum/search.php?q=virusSkrevet 12 years siden # -
Det er ikke rigtigt John. Brugerinput er rigtig ofte måden at få adgang til din database.
Det er dog langt fra den eneste måde, så at fjerne muligheden for at kommentere på indlæg betyder ikke at dit site er sikkert, du skal stadig sørge for normale sikkerhedsforanstaltninger som sikker kode (opdateret WordPress+plugins), ordentlig sikkerhed på serveren osv.
Jeg takker for svar og lukker.
De anbefalinger der gives følger jeg.
Jeg vil indtil videre ikke indføre særlig 'Sikkerheds Plugin'.Skrevet 12 years siden # -
@Jesper Jarlskov
Ok takker for rettelsen.
Havde dog ikke opfattelsen af at det var et større problem.Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved