Efter det jeg har læst så kan kun et plugin kun sikre mod amatører. Jeg fandt den her Artikel Hvor det gøres manuelt. Er den mere sikker?
Sikre Log ind
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 months siden #
-
Jeg har brugt WP siden version 1.5
I begyndelsen var problemet at adgang til administrationspanelet lå direkte på forsiden markeret med "LOGIN".Jeg har brugt mange ressourcer på at installere "ban", "bad behavior" og "honeypot" plugins, finde på underlige admin navne og komplicerede kodeord, udelukke IP'er og registrere indbrudsforsøg. Det er et overstået kapitel.
Det mest effektive våben jeg har fundet er:
1) hide login plugin med redirect af 403 til forsiden,
2) fjerne kommentar-delen af temaet (etablere et undertema hvor kommentar delen helt er slettet) samt
3) sætte security pluginen til at spærre for IP'er der prøver at tilgå siden med en periode der er 2-3 gange længere end standard settings.Da jeg første gang introducerede hide login faldt indbrudsforsøg med mere end 95%.
Jeg måler effektivitet på antallet af registrerede indbrudsforsøg monitoreret af mit security plugin.Rigtige mænd tager ikke Backup - De græder.
Jeg er en tøsedreng. Selvom jeg indtil videre kun har skulle bruge en backup en gang fordi der var pga indbrud, så tager jeg dem stadigvæk. Ligesom jeg kører med cykelhjelm på, fordi man ikke kan vende om og hente den i skabet, hvis man får brug for den.
Skrevet 11 months siden # -
hide login plugin med redirect af 403 til forsiden,
Men hvilket plugin bruger du.Skrevet 11 months siden # -
SiteGuard WP Plugin har nogle gode egenskaber der forhindre bots i at prøve og logge ind.
Håber det kunne bruges. Vh, Anders fra Totaltruck.dkSkrevet 9 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.