Hej alle,
Jeg syntes hele tiden, at der kommer opdateringer til plugins, themes og wordpress....hvad er den gyldne regl? Skal man opdatere alt hele tiden eller hvad?
Jeg går ud fra at den nye opdatering til Wordpress 3.9.1–da_DK er en god ting at opdatere til ifht. sikkerheden? eller hvad?
Endelig vil jeg også gerne høre om det er nødvendigt at opdatere de standard Themes (Twenty Eleven osv., når jeg kører et andet Theme, som hedder Suffusion? Så er det vel kun nødvendigt at opdatere Suffusion theme't, når der kommer nogen?
Ja.....det er måske nogle dorske spørgsmål for mange af jer, men når man er forholdsvis ny inden for denne fantastiske wordpress-verden popper der sommetider ting frem, som man bare må have belyst.
Mvh.
Michael L. http://www.morslf.dk
Skal man altid opdaterer ?!
(6 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Det er altid en god idé at holde dit site opdateret til den seneste version — både WordPress core, Plugins og Themes.
Du kan have ret i, at det måske ikke er så nødvendigt at opdatere de Themes du ikke bruger, så du kunne overveje helt at slette dem.
Skrevet 10 years siden # -
Tak for svaret....jeg har opdateret hele molivitten og slettet de themes, som jeg ikke bruger.
Mvh.
MichaelSkrevet 10 years siden # -
Det er dog en god ide at beholde et af WPs standardtemaer (twenty-ellerandet. Så er der noget at "falde tilbage på" hvis dit tema svigter (hvilket er set før). Men ellers fuldstændig enig med stffn
Skrevet 10 years siden # -
hvordan henter jeg et standardtema tilbage?
Venligst
Michael L.Skrevet 10 years siden # -
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.