Har en del billeder, ihvertfald meget snart, som jeg ikke vil dele med anonyme besøgende.
Er der en måde man kan beskytte den side, med tilhørende undersider?
Har en del billeder, ihvertfald meget snart, som jeg ikke vil dele med anonyme besøgende.
Er der en måde man kan beskytte den side, med tilhørende undersider?
Søg her på foraet — det har været oppe og vende tidligere...
Du kan sætte kodeord på via rediger side, øverst til højre, synlighed
Jeg ledte efter en lignende løsning tidligere og havde held med Private Suite som giver mulighed for benytte private sider, og stadigt kan få vist "private" sider i menuen når brugeren er logget ind.
/ask
@jacobask Tak for linket, spændende at se hvad det går ud på. :D
Synes ikke rigtigt at jeg lige kan hitte ud Private Suite.
Virker som om det kun er kategorier som kan beskyttes, men ikke sider.
Hvad gør jeg forkert?
Du skal beskytte siderne ved at du i ved hver side vælger at de skal være private. Problemet ved det er, at så optræder de ikke længere i menuerne, hvis disse bliver lavet med wp_list_pages().
På siden for instillinger af private suite kan du klikke af at den skal "try to add private pages to ....." vælg denne, så burde de private sider igen dukke op i menuerne.
Hvis ikke dette er tilfældet så skift manelt wp_list_pages() ud med wp_list_private_pages() i din template.
/ask
Nu skriver du skift manuelt ud - men hvad mener du med det? Og hvor gør jeg det.
Fik sat et flueben i den du sagde.
Det ser ud til at virke nu, MEN den private side dukker op sidst i menuen, kan man evt. flytte den?
Har du bemærket søgefunktionen her i Forummet ?
Det er tit ens problem er behandlet før.
http://wordpress.dk/forum/topic/menu-skift-r%C3%A6kkef%C3%B8lge#post-18951
her er et plugin, hvor du vælger de sider, der kun er tilgængelige når du er logget ind.
plugin: Page Restrict
hvis man prøver at gå ind på siden skriver den "du skal være logget ind for at se siden"
@John
Ja det har jeg da. :-) Og har også brugt den mange gange. Men det ser lidt uoverskueligt ud for en nybegynder som mig, derfor poster jeg gerne indlæg/svar. :-)
Jeg ved at man kan sortere sider ved at skrive 1-2-3 osv., men det virker ikke rigtigt, og mistænker om det er det plugin jeg bruger, der kan være skyld i det?
Men er det ikke muligt, at flytte siden på menuen, når den er under beskyttelse af Private Suite, lever jeg gerne med det, men er det muligt, ville det være rart at få en, "sådan gør du" guide.
Det er skam ikke for, at være irriterende, at jeg poster.
@Jens Chr.
Inden jeg prøver den, kan man så også skjule kategorier med det plugin?
hvis du mener adgang til så ja. De vises stadig på siden, men kan kun læses hvis du er logget in
Du kan fjerne siden/linket fra menuen uden at siden fjernes hvis du forstår hvad jeg mener, og jeg forstår hvad du mener ;-)
skulle bare lige sikre mig at du kendte til søgefunktionen.
Desuden er et Link til problemet altid rart og til tider et must for at kunne hjælpe ordentligt
@John
Du kan fjerne siden/linket fra menuen uden at siden fjernes hvis du forstår hvad jeg menerNej, der er jeg rimelig blank. :D
Jeg har fået plugin'et til at virke, bare ikke sorteringen af den beskyttede side.
Nu er den gal med, at beskytte kategorierne. Jeg beder Private Suite om at beskytte kategorien, Dagbog. Men den er stadig synlig når jeg logger ud af admin kontoen. Det skal den jo ikke være. ;-) Vælger jeg at gøre indlægget privat, forsvinder den fuldstændig, selvom jeg er logget ind som admin.
Og et link: http://www.brokolsen.dk ligesom brugernavn. :D
Du skal være logget ind for at skrive.