Jeg har forsøgt at sætte nedenstånende kode ind som et tekstwidget på min blog.
Men der dukker intet op. Er der noget, jeg skal være opmærksom på eller? Jeg bruger Plainscape som tema...
Jeg har forsøgt at sætte nedenstånende kode ind som et tekstwidget på min blog.
Men der dukker intet op. Er der noget, jeg skal være opmærksom på eller? Jeg bruger Plainscape som tema...
Først og fremmest skal du alligevel tjekke, om billedet vises, hvis du indtaster URL'en i adresselinjen i en browser. URL'en http://madbloggersymposium.dk/wp-content/uploads/bloggerbadge150×150.jpg returnerer fejl 404: Fil ikke fundet.
Det kan skyldes, at den faktisk er der, f.eks. fordi du har indtastet en forkert sti eller filnavn. Måske har filen en anden filtype end du tror, eller ingen filtype?
Det kan også skyldes, at der er problemer med permissions. Måske har Apache (eller tilsvarende) ikke læserettigheder, fordi uploaderen og Apache ikke hører til samme gruppe (hvis du har uploadet med WordPress, er det dog næppe forklaringen). Måske er chmod sat for lavt. Så skal du ændre permissions med chmod, så public har mindst læserettigheder (jeg kan ikke huske, om public også skal eksekveringsrettigheder).
Du skal være logget ind for at skrive.