Jeg har samme problem uanset hvilket tema - ja
Jeg bruger den anbefalede php version - ja (Jeg har i hvert fald ikke selv aktivt ændret noget, så ud fra det jeg kan læse om simply og php, så bliver den anbefalede php version brugt)
Jeg har ikke instaleret nogle plugins selv og dem der er instaleret i forvejen, har jeg deaktiveret uden det hjalp noget.
Da jeg købte domæne navn og instalerede wordpress, blev den nyeste version (5.9.2) instaleret. Jeg lagde mærke til at min anden hjemmeside, som ikke er blevet opdateret længe, har wordpress version 5.4.2 instaleret. Da jeg opdaterede 5.4.2 til 5.9.2 opstod problemet også her, så jeg prøvede at nedgradere til 5.9.1, men da problemet stadig ikke forsvandt, nedgraderede jeg begge hjemmesider til 5.4.2, da jeg var sikker på det i hvert fald ville virke. Jeg har ikke prøvet at opgradere for at se hvor langt jeg kan komme, før problemet opstår.
5.9.2 og 5.9.1 virker ikke men alt fra 5.4.2 og opefter har jeg ikke prøvet. Jeg blev bare glad for der var noget der virkede.
Jeg ved ikke om simply har noget chache kørende (Jeg ved ikke hvad det er, så det skal jeg lige have googlet)
Jeg har kun prøvet med Safari browseren, både på min MacBook Pro og min iPhone 13. Det sjove er jo, at wordpress version 5.9.2 virker som det skal på min iPhone.
Så Iphone 13 med safari og wordpress version 9.5.2 virker fint men MacBook Pro med safari og wordpress 9.5.2 virker ikke...