Ovenstående fejl får jeg nu og kan læse mig frem til at jeg muligvis har ændret i noget der hedder permalinks. Nu kan jeg så ikke komme ind i admin for at sætte indstillingerne til default, så kan jeg på nogen måde gennem ftp'en ændre dette, så min side kommer til at virke igen?
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP
(4 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 16 years siden #
-
Du skal ikke bruge FTP, men åbne PHPMyAdmin og finde din WordPress-database.
Når du har gjort det, skal du åbne tabellen, der hedder wp_options eller evt. noget andet end wp_, hvis du eller en anden har ændret standardværdien.
I denne tabel skal du finde feltet permalink_structure og trykke på ikonet for redigering. Du får sikkert et billede à la dette:
http://easycaptures.com/fs/uploaded/419/5678528969.png
Du skal slette det, der står i det store hvide felt og tryk Udfør eller hvad der nu står på knappen nede i højre hjørne i dit system.
Så må vi håbe, det er det, der skal til. Men man kan altså ændre mange andre ting i opsætningen i denne tabel.
Skrevet 16 years siden # -
Hvis det er noget med din .htaccess, så se om der er en .htaccess fil gemt i dit directory for wp installationen (det directory med wp-config.php)
og evt. omdøbe den til noget andet og se om din side så kan læses.Med FileZilla skal du "menu -> server -> se skjulte filer" for at kunne se . filer.
filezilla-whow-htaccessPå den anden side... det er ikke til at vide om det er permalinks.. min hurtige googlesøgning siger mig at det er mest udbredt på IIS end på Apache. du bør nok fortælle lidt mere detaljeret om din WP version, server OS, evt. webhoster (eller lokal installation) og om du har leget med plugins eller andet..
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 16 years siden # -
Jeg undrer mig også over, at det skulle have noget med permalinks at gøre, men hvis det har, så er der en opskrift ovenfor.
Er det plugins, kan du omdøbe plugins mappen. Så vil WP forsøge at deaktivere samtlige plugins. Ikke fordi jeg tror, at det er det. Det er jo ikke CGI-applikationer ...
Skrevet 16 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question