Er der nogen herinde der har erfaring med ThemeDreamer?
Jeg har grundlæggende erfaring med Dreamweaver og synes det er et super program at arbejde i. At kode er volapyk for mig, og her er Dreamweaver jo også en stor hjælp.
Dreamweaver er jo ikke det mest kundevenlige, og flere kunder har hjemmesider i WordPress,
som jeg kun har meget lidt kendskab til.
Hvad er det smarteste for mig at gøre her? Jeg har læst lidt om ThemeDreamer, og alt hvad jeg læser,
får det til at lyde som en leg, men er det det, når man ikke er en ørn til at kode?
Jeg har rodet lidt med Artisteer, men synes det har mange begrænsninger,
når man er vant til friheden i Dreamweaver og igen...IKKE kan kode.
Håber nogen har et godt bud...
not a support question