Heja
jeg her siddet og ledt uden held, er der nogle der har en tom tema på dansk, her med mener jeg en der ikke er lavet noget css style i så man selv kan sætte det ind.
heino
Heja
jeg her siddet og ledt uden held, er der nogle der har en tom tema på dansk, her med mener jeg en der ikke er lavet noget css style i så man selv kan sætte det ind.
heino
Er det ikke bare, at slette indholdet af style.css i et hvilket som helst tema?
Nej der er jo en masse div tag og class sat ind. Dem vil jeg også godt have væk. Det findes sikker.
Nej der er jo en masse div tag og class sat ind. Dem vil jeg også godt have væk. Det findes sikker.
Find et tema og lav en ny css ;-)
1. Opret en mappe under wp-content/themes med navnet "mytheme"
2. Opret en fil "style.css" i mappen, og sæt dette ind i toppen af filen:
/*
Theme Name: Mytheme
*/
3. Opret en index.php fil i mappen og sæt dette ind:
<?php
if(have_posts()):
while(have_posts()):
the_post();
?>
<h1><?php the_title(); ?></h1>
the_content();
endwhile;
endif;
?>
4. Gå ind under udseende -> temaer og aktiver dit nye tomme tema.
Derfra er det bare at udvide. Der er masser af resourcer til rådighed
jeg ville jo stadig gerne beholde alle funtionerne som er i standart tema.
jeg ville jo stadig gerne beholde alle funtionerne som er i standart tema.Så må du jo finde et færdigt tema og rode med designet
Hvad er det helt præcist du vil?
Hvis det er fordi du selv vil designe, hvorfor starter du så ikke bare fra scratch - jeg tror at det er en hel del nemmere end at forsøge at finde et "tomt" tema, hvilket i mit hoved ikke rigtigt giver nogen mening.
/ask
Men det er jo stort set hvad tosak har skrevet, bortset fra en header-sektion.
/ask
For det første kommer der et nyt standardtema inden for en måned. Det kunne du jo vente på.
Det magiske ord i den forbindelse er 'standard', dvs. at alle WordPress' goodies er indbygget. Med andre ord et rigtig godt udgangspunkt. Standardtemaet har også alle de templates, du skal bruge og det er gettext'ed. Derudover er standardtemaet fra kodesynspunkt - forholdsvist - rent. Det skræmmende modstykke er K2.
Disse to sider bruger standardtemaet:
http://mark.gazel.dk
http://kristine.gazel.dk
Så det kan også lade sig gøre at lave noget, der ikke ser *så* standard ud.
Du skal være logget ind for at skrive.