Hej.
Jeg beklager på forhånd hvis dette er vendt før, men jeg synes ikke at kunne finde et svar.
Tidligere har jeg kun blogget på dansk, men da jeg af og til deltager på diverse udenlandske fora vil jeg nu gerne blogge på dansk og engelsk.
Min tanke var, blot at oprette to indlæg, et dansk og et engelsk, men jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at begge indlæg havner på forsiden.
Er det muligt at udelukke en kategori fra forsiden, således at brugeren kan klikke på english i kategorien for at se indlæg??
Jeg overvejede også at lave "endnu" en blog så man kan vælge dansk/engelsk i menuen, men vil det ikke sige jeg skal have to installationer? Eller kan det administreres fra samme kontrolpanel?
Måske nogen der har bedre ideer til hvordan jeg løser sagen, er nemlig kørt lidt fast.
På forhånd tak
Kristina
not a support question