På mit site med temaet twenty twelve kommer der automatisk en audio player op, der er lang som et ondt år (og heller ikke særlig køn). Er der nogen, der ved, hvilke filer man skal ind i for at skifte player?
Astrid
På mit site med temaet twenty twelve kommer der automatisk en audio player op, der er lang som et ondt år (og heller ikke særlig køn). Er der nogen, der ved, hvilke filer man skal ind i for at skifte player?
Astrid
Smid lige et link til en side med den player.
http://schousfreelance.dk/energi/biogas
Det ser ud til, at afspilleren bare fylder siden ud. Så jeg tænker, det drejer sig om at ændre dette til et fikseret antal pixels. Men hvor gør man det?
Alternativt ønsker jeg at skifte temaets fødte afspiller ud med 1 Pixel Out Audio Playeren. Nogle bud på, hvordan man gør det?
Det ser ud til, at afspilleren bare fylder siden ud. Så jeg tænker, det drejer sig om at ændre dette til et fikseret antal pixels. Men hvor gør man det?
Her er der ikke noget på skærmen. Afspilning sker i baggrunden.
Jeg prøver forskellige ting. Senest en plug-in player, som jeg kan indlejre på selve siden. Det er ret besværligt og opleves også lidt klamhuggeragtigt. Der må findes en bedre løsning. Jeg tænkte oprindeligt, at man kunne gå ind i koden og udskifte temaets (tilsyneladende?) fødte player med en, man synes bedre om. Men måske er det nemmere at bruge plugin-modellen, hvis man ellers kan finde ud at at gøre det ordentligt.
Jeg har nu installeret word press audio player, som præcis har det udseende, jeg gerne vil have. Det kniber imidlertid med at få indhold i den. Den oplyser selv, at den leder efter lydfilerne i mappen audio, men når man uploader lydfiler lægger de sig jo automatisk i uploadsmappen i wp-content. Så det er ikke så mærkeligt, at der ikke kommer nogen lyd!
Jeg har oprettet en audio-mappe, så stien er rigtig - men det får jo ikke lydfilerne til at placere sig rigtigt, endsige flytter de allerede uploadede over...
Nogle tip til, hvordan man får dem til det eller andre løsninger?
Det relevante link:
Du skal være logget ind for at skrive.