I skal vist lige check "indløbet" til wordpress.dk. Den virker underlig begrænset ;)
Hilsen Nis
Ups - ny forside, men mobil!!!
(12 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 17 years siden #
-
Tillad mig venligst at sige "huh?"
Skrevet 17 years siden # -
Jeg vil gå så langt som til at sige: ??!!?!?!
Skrevet 17 years siden #
-
Undskyld hvis jeg kom til at "trampe" ;)
NisSkrevet 17 years siden # -
:S
Er der nogen mening med denne tråd? For jeg fatter absolut intet :|
Nu forstår jeg meget bedere
Nis, det vi mener er: "Hvad er det, du siger? Vi forstår ikke, hvad der er begrænset af hvad hvorhenne, men vi vil meget gerne rette det, hvis du peger os i den rigtige retning."
Tak.
Nu fattede jeg hvad han mener.
Når jeg går ind på http://wordpress.dk via min server, så kommer der "Velkommen til WordPress DK på mobil".Jeg kan ikke komme ind på den rigtige side.
Den maskine der kommer ind på mobil siden:
Windows Vista Ultimate Dansk 32-bit
Mozilla Firefox 2.0.0.6 DanskDen maskine den bliver vist korrekt på:
Windows Vista Ultimate Dansk 64-bit
Mozilla Firefox 2.0.0.6 DanskSÃ¥ det er ikke et IE/Firefox eller xp/vista problem.
Jeg kan ikke se hvor problemet ligger.
Det lyder dæleme mystisk :S Jeg får altid vist den rigtige side. Vista 32 bit og har prøvet med følgende browsere: Firefox 2.0.0.7, Internet Explorer 7, Safari 3, Opera 9.23.
Hej Thomas -
Du har tolket mig rigtig! - Det var den oplevelse, jeg havde. Men jeg har ikke oplevet det siden.
Jeg er Windows XP og Mozilla Firefox 2.0.0.6 Dansk. - Jeg prøvede ikke hverken Explorer eller Opera - inden jeg skrev.Skrevet 17 years siden # -
Det var satans. Jeg er trods alt gået ind på siden ret mange gange og har aldrig oplevet det. Tak for info.
Jeg har afinstalleret pluginet "WordPress Mobile Plugin", som velsagtens er problemet. Det må identificere nogle browsere som mobiltelefoner under visse mærkelige omstændigheder. Lad mig vide om I igen støder ind i problemet.
Igen tak.
Skrevet 17 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.