Hejsa.
Jeg har nu i den sidste uge siddet intenst og prøvet det her wordpress ting.
Jeg har læst et par bøger surfet online. og brugt youtube en del. MEN !
Jeg kan stadig ikke finde ud af dette.
Jeg er en tidligere Joomla gut. Og Da jeg havde lidt problemer med Joomla. Sagde folk at Dette var løsningen.
Jeg er IKKE jeg gentager IKKE teknisk præget. og ved NADA om coding osv, hvor skal diverse koder sættes ind og i den dur. Ting som det ser ud til at man skal vide så meget om her inde bla. Jeg vil bare have et par sites op og køre SMERTE FRIT. og ikke bruge en hel uge på intenst studie for at kunne håndtere programmer.
Dog har jeg et par krav. Da det er to affiliate sites der skal op og køre. Mest fordi jeg har fået forhandler rettigheder i visse lande til forskellige produkter. (ikke kun online). Så derfor skal det være mig muligt at isætte extensions. Seo optimering. og kunne lave grafiske INKLUDER Tekst, Og i den dur. Ting som i her inde garanteret allerede ved ALT OM !.
Jeg sidder i UK. så besøg er ikke muligt.
Jeg er 35 år. så det er ikke en ung knægt i snakker med.
Håber der er bare en eller anden der kan give mig den gyldne tråd. ellers smutter jeg nok helt ud af det her IT marketing, Dog skulle de være muligt at finde en løsning der også passer til en TOTAL it spasser som mig.
Hilsen DUMPAPPEN. HE HE