Hvordan kan det være der er nogle widgets jeg har slået fra, men man alligevel kan se?
Det drejer sig om søgefeltet og meta. Jeg ved ikke hvad jeg har fået trykket på, men de ligger ihvertfald ikke ude i noget widget-område.
Widgets slået fra - men man kan stadig se dem
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Hvilket tema bruger du?
De kan være kodet direkte ind i temafilerne...Skrevet 15 years siden # -
Jeg bruger kun standarden lige nu, indtilvidere. Nej de kan ikke være kodet ind, fordi jeg fik slået dem helt fra, sådan så de ikke var der, men nu er de 2 ovennævnte dukket frem, da jeg rodede med det nu her, inde fra CMS-systemet. Men jeg har altså ikke slået dem til under widgets.
Skrevet 15 years siden # -
Jeg tror nu, Steffen har ret. De fleste temaer er kodet sådan, at der vises en eller flere widgets, hvis ikke man selv aktiverer nogen. Så snart man aktiverer en widget (i et givet widgetområde), skjules dem, der måtte være der i forvejen.
Skrevet 15 years siden # -
det er den der hedder Twenty Ten 1.1 af the WordPress team
Skrevet 15 years siden # -
Ja, og den fungerer sådan, som Steffen og jeg siger.
Det er følgende linje:
if ( ! dynamic_sidebar( 'primary-widget-area' ) ) : ?>, hvorprimary-widget-areaer et navn på et widgetområde defineret i functions.php, funktionentwentyten_widgets_init().Og sådan er det i næsten alle temaer. Jeg tror nok, det skal være sådan, for at den kan godkendes til at ligge på wordpress.org, men jeg kan huske forkert.
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question