Hvordan fjernes den tekst (varenave, vare antal) som skrives (ses med IE) hvis man vil ændre i antal varer som man vil købe/bestille
App Web
Hvordan fjernes den tekst (varenave, vare antal) som skrives (ses med IE) hvis man vil ændre i antal varer som man vil købe/bestille
Du bliver nød til at forklare nærmere og evt give link.
PrintScreen knappen og et simpelt tegneprogram og du kan vise/forklare meget.
(billedet kan gemmes i dit WP-media eller andre steder, med link i denne debattråd)
Sorry, jeg var bare lidt for hurtig, så kom ikke med.
Prøver lige en gang til
Hej
Håber at dette kan hjælpe lidt mere.....
De uønskede tekster ses kun med IE
ikke med firefox eller Crome
Og en anden fejl er, siden er sat til at man kun kan bestille (mindst) 6 stk. af varene, men den skriver hele tiden...You must add a minimum of 6 XXXXXXXX to your cart.
jeg tror dit problem med uønsket tekst er relateret til dit tema. det er temaet der styrer hvordan indholdet vises på mobil-enhed, ie og andre browsere. hvilket tema?
jeg husker at du tidligere har efterlyst plugin til styring af 6-stk salg. hvordan løste du det? (og trick-spørgsmålet: kan man bestille 7 stk?)
Hej
Jeg bruger Tropicana (free) temaet.
Jeg fandt ud af at bruge WooCommerce Advanced Product Quantities til det med styring af 6 stk. - nej man kan ikke bestille 7, kun..6,12,18,24......
Men så har jeg den fejl-besked "You must add a minimum of 6 XXXXXXXX to your cart."
Du kan prøve at bestille "Aaldering, Chardonnay 2013"- lige til venstre
Du kan prøve at bestille "Aaldering, Chardonnay 2013"- lige til venstrehar prøvet men da jeg ikke har adressen på din side, så googlede jeg og havnede på vineriets hjemmeside i Sydafrika.
Hej
Ihhh altså...
3 ting.
Først, omkring browserfejl
Jeg har desværre ikke IE i min pc og MS edge giver ikke fejlen. Desværre eksisterer IE stadigvæk og derfor har nogle af de ældre temaer CSS koder udviklet specielt for den browser. Accepter og glem, at der findes IE.
Omkring fejlmelding
Besøger jeg din side kunne jeg i begyndelsen fremprovokere fejl med minimum 6 flasker ved at fortryde mit salg og slette varer i min kurv. efter gentagne forsøg stoppede fejlen med at komme.
I første omgang lyder som om at din 6-stks plugin ikke accepterer et køb på 0 flsker.
men når fejlen forsvinder efter flere handler er det måske en chache-fejl i samme plugin / woocommerce.
Andre observationer
Det er kun "Aaldering, Chardonnay 2013" som har 6-stk salg aktiveret.
Når man slår op på siden du linker til så "sejler" prisoplysningerne
Under første flaske står: "DKK 175,00 pr. flaske",
Under næste flaske står: "DKK 175,- pr. flaskeDKK 175,00",
Derefter: "pr. flaskeDKK 175,00",
og til sidst: "DKK 175,- pr. flaskeDKK 175,00"
Jeg bliver fuld blot ved at se på det.
Jeg forstår ikke, hvordan det kan blive så forskelligt når det er en standard præsentation.
Jeg ved de sejler, lidt bevidst, da jeg roder med nogle andre ting på samme tid, det skal nok blive flot.....der går lige nogle dage.
Ja, indtil videre er det kun "Aaldering, Chardonnay 2013"
Tak for dit feedback.
Kan gøre så at varene ikke "sejler" så meget, har rettet lidt...
Måske et fast antal linier 3-4
Hej (Boldt)
Jeg har fået dem til at sidde pænt på siden.
Skulle "bare" lige tænke mig om....
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████
░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░█████████████████
Åhhhh - Tak..
Nu mangler jeg bare det "6 stk." plugin fejlmeddelse....
Ha...!!!
Fik lige en hjælpende hånd (af en programør) så er det fixed (aner ikke hvad...øv, men det virker).
Så nu håber at siden, begynder at se "flot ud"...?
Tak for al hjælpen mm - til alle
Hilsen APPweb
Du skal være logget ind for at skrive.