Hej
Jeg håber I kan hjælpe mig med at hjælpe en ven med et aktuelt og lettere presserende problem. Min ven har en fysisk vinbutik med en webshop på wordpress med woocommerce. Webshoppen er lavet af et firma, som han ikke længere har kontakt med og er meget nedprioriteret. Kernen er vist ca. 5 år gammel og gør ikke brug af Elementor e.l. Den er bygget på (child theme) en ældre version af temaet Enfield.
Jeg har erfaring med at lave lidt hjemmesider og blogge på Wordpress, og jeg hjælper ham derfor med småproblemer, når de opstår. Men nu har han fået påbud fra øverste myndighed, at der skal standardiserede lovkrævne advarsler på, ellers venter der en politianmeldelse. Og her rækker mine evner ikke umiddelbart - jeg kan ikke slippe afsted med at ændre "Cart" og "Checkout" som påkrævet. Jo, jeg har fået lagt den påkrævede advarsel i forlængelse, men uden kontrol over layout og placering. Det er ikke sikert, den går igennem, og kønt ser det ikke ud.
De løsninger jeg kan finde på nettet kræver installation af Elementor og andre plugins. Er der virkelig ikke lettere måder end at lægge en Elementor oveni og bygge to helt nye sider?
pft