Er der nogen der har en (nogenlunde) oversat dansk sprogfil (.po) af woocommerce ? som jeg kan arbejde videre med.... - kan I lægge den ud / gøre den til rådighed, eller maile den direkte til mig på info snabela mortenknudsen.dk ?
takker.
Er der nogen der har en (nogenlunde) oversat dansk sprogfil (.po) af woocommerce ? som jeg kan arbejde videre med.... - kan I lægge den ud / gøre den til rådighed, eller maile den direkte til mig på info snabela mortenknudsen.dk ?
takker.
Jeg har oversat det meste af frontenden (tror jeg), men der er stadig lang vej igen. Jeg sender den direkte til dig Morten, hvis der er andre der vil have den, så smid mig en mail på thomas (elefant a) designgrotten (punktum) dk.
Det rigtige vil måske være at sende den oversatte fil til:
https://github.com/woothemes/woocommerce/tree/master/languages
jo, og nej, Thomas' oversættelse er på ca. 7% og har een eller flere sætninger som er tilpasset hans shop specifikt, det er lige lidt nok til at indsende den, synes jeg.
Så vi skal nok lige have arbejdet lidt videre med den :-)
Nej, den skal ikke indsendes til WooCommerce-drengene. Ja, der er få ting jeg har lavet specifikt til mit site. Og ja, jeg har "kun" oversat 7%, men det er altså tæt på hele frontenden. I skal huske på der er over 1.600 strenge.
Men som jeg også skrev til Morten, så er det jo bare at etablere en GlotPress installation.
Som ny bruger af wordpress (og woocommerce) er jeg kommet i tvivl om hvordan jeg får ændret frontend til at bruge de danske sprogfiler som Thomas så venligt har sendt til mig.
Nogen som kan hjælpe med en hurtig guide?
Jeg kunne også godt tænke mig oversættelsen, så jeg kan være med til at arbejde videre på den danske oversættelse.
Hvordan kan jeg få fingre i den nuværende oversættelse? :)
Du må godt sende det du har til mig på c (at) imill.dk
Kunne egentlig også godt bruge en oversættelse. Findes der en allerede, eller er der et projekt i gang som man kan bidrage til?
Der er ingen der aktivt er i gang, så du er velkommen til at starte op hvis du har modet på det ? !
er der mere liv i denne tråd? jeg er også interesseret i den påbegyndte oversættelse af woocommerce!
send venligst et eksemplar til dannilarsendk (på) gmail (pnktum) com
Jeg er igang med en oversættelse.
Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg uploader min oversættelse til github? Nogen der kan hjælpe?
Jeg regner med snart at udgive oversættelsen. Den er pt. på 88%, så der mangler jo ikke så meget ;)
- Frederik
Frederik-> kan du evt. ligge den op her inde når du er færdig med den, eller hvis du er gået i stå, så bare smide den op som den er nu, så kan vi hjælpes ad med at få lavet det sidste...
Hvis der er en der har lyst må de meget gerne sende den foreløbige oversættelse til boland2670 snabela hotmail dot com :D
Du skal være logget ind for at skrive.