Hej alle sammen.
Jeg er ganske ny på sitet og ikke mindst i "lav-din-egen-hjemmeside" universet.
Sagen er at jeg pt. har lavet http://www.rawsnacks.dk og ønsker at tilføje en webshop til denne. Jeg synes umiddelbart at WooCommerce virker som den bedste "pakke" løsning, dog har jeg ikke prøvet Shopp da denne koster penge. Jeg er villig til, at betale for en god løsning men det virker lidt som om, at man kan købe katten i sækken idet man ikke kan prøve den (ud over live demoen - som intet siger om backend).
Så indtil vidder er det WooCommerce jeg benytter.
Jeg har nogle problemer mht. layoutet mht. mit tema. Jeg har købt Adapt og har rettet det til efter bedste formåen (se mit første link). Men når jeg f.eks. vil tilføje shoppen til min side så er det ligesom, at WooCommerce konflikter med temaet.
For det første er det ligesom om, at WooCommerce ikke benytter den CSS der er fra mit tema. Jeg er godt klar over, at der er en CSS fil knyttet til WooCommerce, men mht layout på min side så burde den følge temaets konfiguration.
Her er et screenshot af mit første problem. Min baggrund er ikke længere hvid, mine breadcrumbs er væk og overskriften står forkert.
Tager man dog f.eks. og ser "kurven" så er sagen straks en anden, her fletter WooCommerce sig helt fint ind. Se screenshot her!
Jeg har forsøgt, at følge WooCommerce support side omkring theming, men det virker ikke rigtigt.
Derud over synes jeg, at jeg har utroligt få muligheder for, at ændre udsenet af siden, kan det passe man skal rette i CSS'en for det ?
Jeg håber virkelig der er nogle af Jer derude der kan få mig lidt på rette spor da jeg pt. synes det virker ret håbløst et projekt.
Findes der evt. steder man kan henvende sig fysisk med sådanne problemer ?
Vh
Joakim