Hej
Jeg er ved at lægge sidste hånd på min første woocommerce shop og leder efter en måde at overskue de ordrer, der kommer ind i mit woocommerce setup.
Jeg har testet, at man kan betale for et produkt, og at PayPal tager sig af transaktionen.
Herefter dukker ordrerne op i woocommerce.
Herefter har jeg følgende områder jeg godt kunne bruge inspiration til at løse:
(1)
Jeg kan ikke kende forskel på ordrerne i forhold til, om betalingen er gået igennem eller ej. Kan jeg med sikkerhed vide, at når ordren er dukket op i Woocommerce, at betalingen er gået igennem? (Måske PayPal ville vide det?)
(2)
Jeg modtog ikke nogen mail på min bestilling, da jeg oprettede min ordre. Ved I hvor jeg kan ændre det? Jeg benytter Dinero som bogføringssystem, som skulle have oprettet API til woocommerce, men jeg kan først teste det, når siden går live desværre :/
(3) (Vigtig)
Produkterne vi sælger producerer vi selv og sender med posten til kunden. Jeg kunne derfor godt bruge et system, hvor min partner, som producerer og sender produkterne, nemt kan se, hvilke ordrer der er gået ind og hvor de skal sendes hen. Kender I til et gratis/utrolig billigt CRM/ERP/Integrationsløsning, hvor man centraliseret kan håndtere sine woocommerce ordre?
Beklager den lange post og håber I har nogle gode indsigter!
På forhånd tak!