Hej
Jeg har købt nogle licenser til Wordfence pro, da jeg har oplevet en del forsøg på indtrængen fra specielt russiske og rumænske ip adresser.
I Wordfence pro kan man - modsat gratis versionen - blokere for adgangen fra specielle lande. Jeg har derfor købt licenserne for at slippe for, at de overhovedet får lov til at forsøge at knække brugerID og password.
Jeg har valgt at lade forsøg på admin login være åben for Danmark ( det er nok meget klogt :-) ), og ellers ikke andre forholdsregler, at man har 3 forsøg, ellers blokeres adgangsforsøg i 60 dage.
Her er så problemet: Når jeg logger på som admin her hjemmefra, så virker login som det skal. Når ejeren af webstedet forsøger, så får han ikke vist login siden, men en "access denied" side. Han bor 3 kilometer fra mig, og vi bruger samme udbyder af internet ( Stofa ).
Han har ikke forsøgt de 3 gange - og er dermed heller ikke blokeret for login den vej fran.
Har nogen her kendskab til wordfence pro - og som derfor måske har forslag til en løsning ?. Jeg har nu valgt at deaktivere plugin`et, da ejeren skal have adgang for at se daglige bestillinger i woocommerce.
Siden er: http://www.spisefrikvarteret.dk
*EDIT* Plugin er nu aktiveret - ellers bliver det svært at fejlsøge :-)
not a support question