Så kan du opdatere til version 3.3 på dansk:
wp-danmark.dk/blog/2011/12/13/wordpress-3-3-er-klar/
Husk at tage backup og deaktivere plugins inden du går i gang.
Så kan du opdatere til version 3.3 på dansk:
wp-danmark.dk/blog/2011/12/13/wordpress-3-3-er-klar/
Husk at tage backup og deaktivere plugins inden du går i gang.
Hej!
Et kæmpe TAK til alle jer, der knokler med dette store arbejde det er, at holde sådanne et community og CMS system i luften!
Knapt nok er den engelsek udgave (3.3) meldt klar og så BANG er den danske der!!! Supert stærkt arbejde! - I er bare gode!
Hatten af for jeres arbejde og et STORT Glædelig jul til jer alle og jeres familien!
Mvh.
Peter
Netop oversættelser og metoder og teknologi til dette, er en værdifuld kernekompetence. Jeg synes ofte det er svært at oversætte hjemesider, så den fremstår på dansk over for brugerne, men stadigvæk er på engelsk i administrationsdelen.
Temaer og plugins bliver stadig mere omfattende og hvis man oversætter rub og stub, så er det svært at bruge dokumentation og support fra udviklerne som jo ofte bruger engelsk.
Hej Thomas,
Der er netop kommet version 3.3.1 - bliver den også oversat til dansk?
Eller skal man bare smide da_DK.po og da_DK.mo ind i language-mappen?
De bedste hilsner fra
Martin
3.3.1 er 'kun' en sikkerhedsopdatering – jeg tror ikke der er indført nye tekster i denne version.
Okay - så det er blot at opgradere (til den engelske) og så ligge sprogpakken på bagefter?
Martin
Det tænker jeg, men jeg bruger ikke selv den danske udgave...
Så vidt jeg lige har kunnet teste, så kan du roligt opgradere, der sker ikke noget med den danske udgave. (Jeg har selv lige opgraderet en flok installationer.)
Hej John,
Tusind tak - dét var lige det jeg havde brug for :)
Martin
Du skal være logget ind for at skrive.