vedr. http://www.havehoejegaard-bed-and-breakfast.dk
Hjemmesiden ser normal ud når man går ind ude fra.
Men når jeg logger ind på wordpress og skal til at redigere i min hjemmeside, så ser det helt åndsvagt ud. WP ligner et gammel dosprogram.
Hvad er der galt og hvad gør jeg.
Jeg er IKKE en computerørn.
Nb NB Wordpress ser ud som vist nedenfor::::::::
Kontrolpanel
Kontrolpanel
Forside
Opdateringer 3
Alle indlæg
Tilføj nyt
Kategorier
Tags
Medier
Medier
Bibliotek
Tilføj ny
Sider
Sider
Alle sider
Tilføj ny
Kommentarer 0
Udseende
Udseende
Temaer
Tilpas
Widgets
Menuer
Header
Baggrund
Mantra Settings
Cryout Serious Theme Settings
Header
Baggrund
Plugins 0
Plugins 0
Installerede plugins
Tilføj nyt
Brugere
Brugere
Alle brugere
Tilføj ny
Din profil
Værktøjer
Værktøjer
Tilgængelige værktøjer
Importer
Eksporter
Indstillinger
Indstillinger
Generelt
Skrivning
Læsning
Diskussion
Medier
Permanente links
Minimer menu
Menu
Om WordPress
Havehøjegaard Bed and Breakfast
3
1 WordPress opdatering, 2 Temaopdateringer
0
0 kommentarer afventer godkendelse
Tilføj
Hejsa, OleOlsen
Log ud
Overblik
Hvordan du opdaterer
For mere information:
Dokumentation om opdatering af WordPress
Supportfora
På dette skærmbillede kan du opdatere til den seneste version af WordPress, samt opdatere dine temaer og plugins fra WordPress.orgs servere..
Hvis en opdatering er tilgængelig vil du se en meddelelse i værktøjslinjen og navigationsmenuen. At holde dit websted opdateret er vigtigt for sikkerheden. Det gør også internettet til et sikrere sted for dig og dine læsere.
WordPress — At opdatere din WordPress-installation er en simpel et-klik procedure: bare klik på “Opdater Nu” knappen, når du får en meddelelse om, at der er en ny opdatering tilgængelig. I de fleste tilfælde vil WordPress automatisk foretage vedligeholdelses- og sikkerhedsopdateringer i baggrunden for dig.
Temaer og plugins — For at opdatere temaer og plugins fra dette skærmbillede, så brug afkrydsningsfelterne til at vælge, Klik derefter på den den passende Opdater knap. For at opdatere alle dine temaer og plugins på en gang, kan du afkrydse feltet øverst for at vælge alle, før du klikker på opdateringsknappen.
Oversættelser — Filerne der oversætter WordPress til dit sprog opdateres for dig, når der er andre opdateringer. But hvis disse filer er uddaterede, så kan du Klikke Opdater oversættelsen knappen.