Hej i Forum
Jeg kunne godt tænke mig at køre et simpelt CRM system, og har kigget på en masse Open Source løsninger. Jeg bliver gang på gang overvældet af alle mulighederne, og er bange for at det ville blive en for stor pakke, så jeg lige så godt kunne købe online CRM for 139,-/md.
Så tænkte jeg WP, da jeg allerede hoster en lang række blogs for mig selv og andre. Og der lader til at være et lækkert udvalg af CRM systemer.
Er der nogen af jer, der kender et godt et? Eller bare et I har hørt godt om?
Mvh. Anders.
Wordpress som CRM system
(5 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Snakker du en form for extranet, hvor du publicerer data, som er tilgængeligt for en lukket kreds af kunder ?.
Mvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Nej, det var simpelthen som erstatning for at gå ud og investere i et crm system som webcrm.dk eller noget i den stil. Nu har jeg brugt noget tid på at kigge forskellige WP CRM plugins igennem, og de virker alle til at være rimeligt banalt bygget op uden mulighed for eksport af data eller vekselvirkning med andre systemer som Office pakken.
Jeg kommer nok i første omgang til at bruge en Access database, og så revurdere mine behov hen ad vejen.Skrevet 15 years siden # -
Prøv at kigge på SugarCRM, hvis du ikke allerede har gjort det.
Det er gratis, hvis du selv hoster og konfigurerer.
Jeg ved at ham her tilbyder hosted SugarCRM http://www.aeconsult.dk/index.phtml?sek_id=56
Jeg kender ham fra anden side, ikke for hosting eller SugarCRM, så det er bare et link, ikke en anbefaling :-) Dog er manden behagelig at snakke og arbejde med. Jeg er sikker på, at han kan hjælpe dig i gang, hvis du ønsker en blid start./Frank
Skrevet 15 years siden # -
Hej Frank
Tak for linket. JEg tager fat i Thomas, hvis jeg kan se at min lille Access database ikke kan klare arbejdet. ;)Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.